احداث ایستگاه چهارم آتش‌نشانی / تحقق ۱۱۰ درصدی بودجه ۱۴۰۱

شهردار مراغه با اشاره به تحقق ۱۱۰ درصدی بودجه ۱۴۰۱ گفت: ایستگاه چهارم آتش‌نشانی به منظور پاسخگویی به نیازهای شهری در منطقه پهرآباد احداث خواهد شد.

محمد مقتومی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه ایجاد ایستگاه چهارم آتش‌نشانی در شهر مراغه از اولویت‌های شهرداری است، اظهار کرد: با توجه به گستردگی شهر و به منظور تأمین نیازهای شهری، در منطقه پهرآباد پس از مکان‌یابی ساختمان شهرداری منطقه سه، ایستگاه چهارم آتش‌نشانی احداث خواهد شد.

وی افزود: هم‌اکنون ایستگاه سوم در محوطه پارک ملت در حال احداث است و آشیانه خودروهای آتش‌نشانی نیز در زمینی به مساحت ۱۰۰ متر مربع ایجاد می‌شود که برای اجرای آن حدود هفت میلیارد ریال هزینه پیش‌بینی شده است.

شهردار مراغه خاطرنشان کرد: به منظور تجهیز ایستگاه سوم ضمن استفاده از وسایل موجود سایر ایستگاه‌ها، از سازمان شهرداری‌های کشور نیز برای تقویت تجهیزات آتش‌نشانی کمک خواهیم گرفت تا علاوه بر افزایش تجهیزات بتوانیم یک دستگاه خودروی آتش‌نشانی به ناوگان آتش‌نشانی و ایمنی مراغه اضافه کنیم.

مقتومی با اشاره به ضرورت تهیه خودروی نردبان‌دار چند ده متری برای شهرداری تصریح کرد: با توجه به وجود ساختمان‌هایی با طبقات زیاد در سطح شهر مراغه، خرید خودروی نردبان‌دار بزرگ برای شهر ضروری است، در این خصوص اقداماتی انجام شده است و امید می‌رود بتوانیم با نظر مساعد سازمان شهرداری‌های کشور این خواسته را محقق کنیم.

وی با اشاره به تحقق ۱۱۰ درصدی بودجه سال ۱۴۰۱ اضافه کرد: برای نخستین‌بار در مقایسه با سال‌های گذشته بودجه سال جاری در بهمن‌ماه حدود ۱۱۰ درصد تحقق یافت.

شهردار مراغه گفت: تورم امسال باعث شد قانون‌گذار اولویت پروژه‌ها و تخصیص اعتبارات که جنبه قانونی دارد را پیش‌بینی کند. ماهیت بودجه متمم نیز بر اساس آن است و تغییراتی را باید انجام دهیم که این تغییر پروژه‌ها یا خدمات سال‌های گذشته نیز اتفاق افتاد و مختص امسال نیست.

مقتومی افزود: تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی متعدد با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر در اولویت قرار دارد و بودجه سال آینده با هدف اجرای طرح‌های عمرانی مختلف، ۴۶۰ میلیارد تومان است که در مقایسه با سال جاری بیش از دو برابر افزایش دارد.

کد خبر 645899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.