انوشیروانی رییس فدراسیون وزنه‌برداری شد

اعضای مجمع فدراسیون وزنه‌برداری با ۵۲ رای سجاد انوشیروانی را به عنوان رییس این فدراسیون المپیکی انتخاب کردند.

به گزارش ایمنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون وزنه‌برداری به ریاست سیدمحمد پولادگر معاون وزیر ورزش، مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک، آرش فرهادیان و نامزدهای انتخاباتی این رشته المپیکی برگزار شد.

سجاد انوشیروانی، دارنده مدال نقره المپیک ۲۰۱۲ لندن و ایوب بهتاج، مدیرعامل اسبق تراکتور تبریز مدعیان رسیدن به کرسی ریاست فدراسیون بودند.

ایوب ابتهاج در مجمع انتخاباتی غایب بود و حضور نیافتن وی به معنای انصراف از انتخابات بود. غیبت بهتاج موجب شد تا انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری، تک‌کاندید شود.

سیدرسول معتمدی قهرمان جهان و آسیا، سیدایوب موسوی، محمد زارعی و الهام حسینی قهرمانان آسیا و پوپک بسطامی و فروغ یونسی به نمایندگی از ورزشکاران در مجمع حضور داشتند.

هادی پانزوان و حسین توکلی، نماینده مربیان در بخش مردان و سعیده عبدالملکی و معصومه‌سادات بابایی، نماینده مربیان در بخش بانوان بودند.

حسین بابویی، رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی، هادی بشیریان، رئیس فدراسیون ورزش دانشگاهی و علی خسروی پیشکسوت داوری به عنوان نماینده شهرداری از دیگر حاضران در مجمع بودند.

نامزدهای انتخاباتی ۱۰ دقیقه برای ارائه برنامه خود به اعضای مجمع زمان داشتند.

انوشیروانی در زمان ارائه برنامه با اشاره به مشکلات باقی مانده از دوران مدیریت گذشته گفت: با هدف توسعه این رشته المپیکی به فدراسیون آمدم. خدمت در این رشته افتخار من است و طی چند ماه گذشته تلاش‌هایی کردم تا وزنه‌برداری از وضعیت موجود به سمت مطلوب خود حرکت کند.

وی ادامه داد: قدم‌های رو به جلو برداشتیم و خانواده وزنه‌برداری در این مسیر به ما کمک کردند. تلاشمان بازگرداندن وزنه‌برداری به ریل توسعه بود. استان‌ها مشکلات بسیاری دارند و هدف من توانمندسازی استان‌ها است.

انوشیروانی تنها پنج دقیقه و ۴۰ ثانیه از وقت خود را برای ارائه برنامه، استفاده کرد.

۵۴ نفر اعضای دعوت شده و ۵۲ نفر اعضای حاضر در مجمع بودند که ۳۶ نفر برای حد نصاب رسمیت مجمع تعریف شده بود. کاندیدای برنده انتخابات نیز باید ۲۷ رأی را کسب می‌کرد.

در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون وزنه‌برداری، سجاد انوشیروانی با کسب ۵۲ رأی، به مدت چهار سال سکاندار وزنه‌برداری ایران شد.

کد خبر 645858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.