آیین کاشت نهال و پلاک‌کوبی درختان به یاد نام‌آوران اهدای عضو برگزار شد

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از برگزاری آیین کاشت نهال و پلاک‌کوبی درختان به یاد نام‌آوران اهدای عضو در بوستان اهدای شهر خبر داد.

امیر نجم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: درخت نمادی از زنده‌بودن و زندگی روی کره زمین است؛ لذا به یاد عزیزانی که بنا به تقدیر الهی عمرشان به این دنیا نبود، اما با اقدام خیرخواهانه و با اهدای عضو توانستند نام خود را ماندگار کنند و به خانواده‌های متعددی حیات و زندگی ببخشند برنامه‌ای از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان به‌منظور نیک‌خواهی و بخشش اهداکنندگان عضو برگزار شد.

وی افزود: با همکاری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سمنان در سال گذشته تعداد ۳۰ نهال به یاد اهداکنندگان عضو در بوستان اهدا شهرستان سمنان غرس شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش تعداد اهداکنندگان عضو از سال گذشته تاکنون، امسال علاوه بر پلاک‌کوبی درختان در این بوستان به نام اهداکنندگان، تعداد ۳۵ نهال به نام و یاد نام‌آوران اهدای عضو در استان سمنان کاشته شد.

نجم گفت: در آئین کاشت نهال و پلاک‌کوبی درختان به یاد نام‌آوران اهدای عضو به همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان، سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان سمنان، سفیران اهدای زندگی و کانون امداد فرشتگان و با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سمنان، اعضای شورای اسلامی شهر، جمعی از مسئولین استانی و شهرستان و خانواده‌های جان بخشان در بوستان اهدا شهرستان سمنان برگزار شد.

کد خبر 645804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.