راه‌اندازی مجهزترین شهربازی شمال کشور

مدیرعامل سرای گردشگری سیمرغ محمودآباد از بهره‌برداری فاز اول مجهزترین شهربازی شمال کشور در نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بابک کلانتری امروز _یک‌شنبه چهاردهم اسفندماه_ در نشست خبری با بیان اینکه با توجه به شرایط سخت اقتصادی امروز واحدهای تجاری، گردشگری و تفریحی به سختی دوام می‌آورند، اظهار کرد: مجتمع تفریحی و تجاری سیمرغ با هدف خدمات‌رسانی به گردشگران و مسافران سال ۹۶ با اخذ مجوز، به شکل قانونی فعالیت خود را در ساخت تأسیسات تفریحی و سرگرمی و همچنین اماکن تجاری آغاز کرد.

وی با اشاره به اینکه ساخت مجتمع دارای ۸۰ درصد مشاعات و ۲۰ درصد واحدهای تجاری و تفریحی است، افزود: سازه داخلی مجتمع بدون ستون احداث شده، دارای طبقه همکف و یک طبقه دیگر است که در زمینی به مساحت ۱۲۷۰۰ مترمربع بعد از یک سال و چهار ماه یعنی بعد از ۱۶ ماه ساختمان با ۱۲۷ واحد صد متری احداث شد.

مدیرعامل سرای گردشگری سیمرغ محمودآباد با بیان اینکه در فاز اول این مجتمع ۲۰۰ نفر مشغول شدند که بعد از تکمیل مجتمع این تعداد به ۳۲۱ نفر با مزایای حقوق کار و بیمه رسید، گفت: طرح ساخت شهربازی نیز به منظور پذیرش گردشگران و ایجاد سرگرمی و تفریح آنها برنامه‌ریزی شده که با گذشت پنج ماه حدود ۸۰ درصد دستگاه‌ها و تجهیزات آن تهیه شده است.

او با اعلام اینکه طبق برنامه تابستان ۱۴۰۲ کل مجموعه شهربازی آن به بهره‌برداری می‌رسد، ادامه داد: فاز اول با راه‌اندازی ۱۵ دستگاه در اوایل نوروز شروع به کار می‌کند. وی مساحت زمین سیمرغ را ۱۸ هزار متر مربع عنوان و اضافه کرد: در فاز اول ۱۵ هزار متر اضافه شده که در برنامه داریم قسمتی از پارکینگ‌ها به شهربازی اختصاص داده شود.

کلانتری با بیان اینکه هم اکنون هفت دستگاه کودک فیریزبی، کشتی صبا، آفتاب مهتاب، تاب اسکای، چهار دستگاه بزرگسال شامل کشتی دزدان دریایی، دستگاه هیولا، ماشین برقی و بولینگ وارد مجتمع و در حال نصب است، یادآور شد: در مجموع ۹ میلیارد تومان برای نورپردازی هزینه شده که البته با پیش‌بینی ۱۴۵ میلیارد تومان برای شروع کار تاکنون ۱۱۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: سیمرغ جز ۵۰ شهربازی کشور قرار می‌گیرد و تلاش می‌شود تا تمام امکانات گردشگری، تجاری، رفاهی و تفریحی در آن فراهم شود و با افتتاح شهربازی، تعداد اشتغال در این مجموعه به ۴۰۰ نفر خواهد رسید.

کد خبر 645687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.