اقدامات شوراها باید برای جلب رضایت شهروندان باشد

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند: «کسی که کاری کند مردم دلسرد باشند، در خط دشمن کار کرده است» باید اقدامات شوراها به‌گونه‌ای انجام شود که در راستای جلب رضایت شهروندان باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اسماعیل رئیسی‌حسنلنگی امروز _یک‌شنبه چهاردهم اسفند_ در نطق پیش از دستور خود در هفتادودومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس، اظهار کرد: در فرایند کار شوراها به جای حاشیه‌سازی باید به اصل فعالیت شورا که همان بیان نظرهای مختلف و برنامه‌ ریزی برای تحقق شهری بهتر است، توجه شود.

وی افزود: شورای ششم بندرعباس از روزی مورد اتهام بیشتر قرار گرفت که خواست به تکلیف قانونی خود یعنی نظارت بر فعالیت شهرداری بپردازد و از آن جایی ضربه خورد که وقتی مورد هجمه‌های ناجوانمردانه قرار گرفت، سکوت کرد.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس تصریح کرد: ضمن احترام به تمام افرادی که تاکنون در این صحن مقدس تلاش کرده‌اند، برخی با اتهام‌افکنی و دروغ‌های متوالی سعی دارند تلاش چند برابر شده این شورا در قالب کمیسیون‌های مختلف و ساعات حضور شبانه‌روزی اعضا را زیر سوال ببرند.

وی ادامه داد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند: «کسی که کاری کند مردم دلسرد باشند، در خط دشمن کار کرده است» باید اقدامات شوراها به‌گونه‌ای انجام شود که در راستای جلب رضایت شهروندان باشد.

کد خبر 645668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.