مصوبه تعیین نرخ توقف پارک حاشیه‌ای تهران اصلاح شد

رئیس کمیسیون عمران،حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران از اصلاح مصوبه تعیین نرخ توقف پارک حاشیه‌ای سال آینده این شهر خبر داد و گفت: شهرداری پایتخت مکلف است برای ساماندهی و مدیریت پارک حاشیه‌ای از کمک نیروی انسانی، بخش خصوصی و هوشمندسازی با رعایت آئین نامه اجرایی استفاده کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدجعفر تشکری هاشمی امروز _یک‌شنبه چهاردهم اسفند_ در یکصدوسی‌وسومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بررسی نامه اعتراض‌آمیز فرمانداری به مصوبه تعیین نرخ حق توقف پارک حاشیه‌ای در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: در یکی از بندهای مصوبات شورای اسلامی شهر تهران قید شده است که شهرداری پایتخت می‌تواند برای مدیریت پارک هوشمند از توان نیروی انسانی، بخش خصوصی و ابزار هوشمند بهره‌مند شود.

وی با اشاره به خودروهای پلاک‌خوان که بار ترافیکی را به‌وجود می‌آورند، افزود: شهرداری تهران باید اقدامات لازم را انجام دهد و در این راستا جمع‌آوری خودروهای پلاک‌خوان در جمع‌آوری پارک هوشمند را با یکی از مواد قانونی مغایر دانسته است.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه مصوبه تعیین نرخ توقف پارک حاشیه‌ای سال آینده تهران اصلاح شد، تصریح کرد: شهرداری پایتخت مکلف است برای ساماندهی و مدیریت پارک حاشیه‌ای باید از کمک نیروی انسانی، بخش خصوصی و هوشمندسازی با رعایت آئین نامه اجرایی استفاده کند.

به گزارش ایمنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران در جلسه امروز نظر کمیسیون حمل‌ونقل و عمران را در پاسخ به اعتراض فرمانداری قبول کردند.

کد خبر 645620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.