پیکان ۰ _ ذوب‌آهن ۰ / تقسیم امتیازات، حاصل بازی بی‌روحِ جان‌سخت‌ها

تیم‌های فوتبال پیکان تهران و ذوب‌آهن اصفهان در بیست‌ودومین بازی فصل جاری لیگ برتر از ساعت ۱۵ رودرروی هم ایستادند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته بیست‌وسوم بازی‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از امروز _یک‌شنبه چهاردهم اسفندماه_ با چهار دیدار آغاز می‌شود که در نخستین بازی، تیم‌های پیکان تهران و ذوب‌آهن اصفهان از ساعت ۱۵:۰۰ در ورزشگاه انقلاب کرج با یکدیگر تقابل حساسی را برای جدایی از جمع پائین‌نشینان آغاز کرده‌اند.

هفته بیست‌ودوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های پیکان تهران و ذوب‌آهن اصفهان

ورزشگاه: انقلاب (کرج) 

کوبل‌داوری: اشکان خورشیدی (داور وسط)، قهرمان نجفی (کمک‌داور اول)، مرتضی سلمان‌نژاد (کمک‌داور دوم)، میثم عباس‌پور (داور چهارم) و علیرضا کهوری (ناظر داوری)

گل‌ها:

کارت‌زرد:

کارت‌قرمز:

ترکیب تیم فوتبال پیکان تهران:

محمدرشید مظاهری، سامان فلاح، محمدحسین فلاح، بهروز نوروزی‌فرد، غلامرضا ثابت‌ایمانی، منصور باقری، محمدعلی کاظمی، مهدی لیموچی، شرزود تمیروف و محمدمهدی لطفی

سرمربی: سیدمجتبی حسینی

ترکیب تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان:

حبیب فرعباسی، امیرحسین رنگرزجدی، حامد نورمحمدی، سیدمحمد قریشی، آرمان اکوان، جلال مداحی (از دقیقه ۶۵- امیرحسین صدقی)، صادق صادقی (از دقیقه ۵۶- محمدعرفان معصومی)، محمد سلطانی‌مهر (از دقیقه ۸۲- پویا پورعلی)، محمدحسین اسلامی، سامان نریمان‌جهان (از دقیقه ۵۶- سجاد آشوری) و محمدرضا سلیمانی (از دقیقه ۸۲- پویا مختاری).

سرمربی: مهدی تارتار

شرح بازی و فرصت‌های حساس:

دقیقه ۱۵: با گذشت یک‌سوم از زمان بازی در نیمه‌اول، دو تیم موقعیت خطرناکی روی دروازه یکدیگر ایجاد نکردند و بازی بدون‌گل مساوی دنبال می‌شود.

دقیقه ۲۴: تیم فوتبال ذوب‌آهن در نخستین فرصت جدی خود موفق شد به‌وسیله سامان نریمان‌جهان دروازه پیکان را باز کند اما این گل توسط داور مردود اعلام شد. 

دقیقه ۳۰: در شرایطی که ذوب‌آهن موفق شد در موقعیت خطرناکی که خلق کرد گلزنی کند اما آن مردود شد، پیکان شکل تدافعی‌تری به‌خود گرفت و بازی بیشتر در میانه‌میدان پیش رفت.

وقت‌اضافه برای نیمه‌اول: ۳ دقیقه

پایان نیمه‌اول: دیدار دو تیم جان‌سخت پیکان و ذوب‌آهن که به‌این راحتی‌ها به تیمی باج نمی‌دهند بدون ردوبدل شدن گل در نیمه‌نخست به پایان رسید.

دقیقه ۶۰: یک‌ساعت از زمان بازی سپری شد اما بازی سرد و بی‌روح پیکان و ذوب‌آهن گلی نداشت تا کماکان دو تیم به‌دنبال روزنه‌ای برای زدن گل نخست بازی باشند.

دقیقه ۷۲: شوت خطرناک بازیکنان ذوب‌آهن در محوطه‌جریمه پیکانی‌ها پس از واکنش استثنایی محمدرشید مظاهری دفع شد تا همچنان دروازه تیم‌ها بسته بماند.

در اواخر بازی روی یک‌ارسال از سوی بازیکنان ذوب‌آهن به‌سمت محوطه‌جریمه، رشید مظاهری به‌هوا پرید و توپ را در یک‌مرحله جمع کرد اما در شرایطی که ممکن بود تعادل خود را از دست دهد همراه توپ کمی به‌عقب رفت و در این صحنه بود که بازیکنان ذوب‌آهن معتقد بودند توپ از خط گذشته اما داور از این صحنه عبور کرد.

وقت‌اضافه برای نیمه‌دوم: ۴ دقیقه

شرح گل‌ها:

نکات‌ویژه:

علی‌رغم پیگیری‌های قبلی باشگاه ذوب‌آهن، به‌دلیل ناهماهنگی و همکاری‌نکردن عوامل پخش‌زنده ورزشگاه انقلاب کرج، دیدار امروز پیکان و ذوب‌آهن پخش‌زنده تلویزیونی ندارد. البته گفته می‌شود گویا قرار هم نبوده این بازی پخش‌زنده داشته باشد اما اینکه چطور مدیران باشگاه ذوب‌آهن از انجام آن خبر دادند که بازی در کنداکتور شبکه‌های ورزش و استانی‌اصفهان پخش می‌شود نیز یک علامت‌تعجب به‌وجود می‌آورد. ضمن اینکه بیش از هر مجموعه‌ای، باشگاه پیکان و عوامل ورزشگاه انقلاب در این ماجرا مقصر هستند.

وضعیت عجیب تور دروازه‌های ورزشگاه انقلاب کرج نیز دیگر مواردی بود که به‌دلیل فرم نامناسب، قبل از آغاز بازی پیکان و ذوب‌آهن موردتوجه قرار گرفت.

سیدمجتبی حسینی سرمربی محروم تیم فوتبال پیکان ابتدا بازی را از روی سکوهای ورزشگاه انقلاب دنبال می‌کرد اما ناظر بازی اعلام کرد وی باید به جایگاه‌ویژه برود و این اتفاق دقیقه ۲۰ بازی رخ داد.

کد خبر 645618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.