شهرداری تهران تکلیف شرکت توسعه فضاهای فرهنگی را مشخص کند

رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: شرکت توسعه فضاهای فرهنگی از قانون تجارت پیروی می‌کند اما شرایط خوبی ندارد، بنابراین شهرداری پایتخت باید هرچه سریع‌تر تکلیف این شرکت را مشخص کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد آخوندی امروز _یکشنبه چهاردهم اسفند_ در یکصدوسی‌وسومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در بررسی گزارش حسابرسی از صورت‌های مالی شرکت توسعه فضاهای فرهنگی برای سال‌های ۹۶ تا ۹۹ اظهار کرد: هیئت رئیسه در جلسه‌های باقی‌مانده کشورای اسلامی شهر تهران، باید گزارش‌های حسابرسی را در دستور کار داشته باشد تا رسیدگی به این موضوع را تمام کنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه در شورای پنجم جلسه حسابرسی انجام نشد، مجبور شدیم گزارش‌های چهارساله را به صورت تجمیعی تهیه کنیم.

رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: حسابرس شرکت توسعه فضاهای فرهنگی، درباره وضعیت این سازمان اظهار نظر مردودی داشته است؛ این شرکت از قانون تجارت پیروی می‌کند اما شرایط خوبی ندارد، بنابراین شهرداری پایتخت باید هرچه سریع‌تر تکلیف این شرکت را مشخص کند.

وی تصریح کرد: شرکت توسعه فضاهای فرهنگی زمانی پروژه‌های عظیمی را اجرا می‌کرد اما در حال حاضر کمک‌هزینه دریافت می‌کند و لازم است علت وجود این شرکت مورد بررسی قرار گیرد زیرا بر اساس گزارش‌های نظارتی پروژه‌های شرکت پیشرفت مطلوبی نداشته است و باید شهرداری برای تعیین تکلیف پروژه لشگرک، زمانی را تعیین کند.

به گزارش ایمنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران در جلسه امروز گزارش حسابرسی شرکت توسعه فضای فرهنگی برای سال‌های مالی ۹۶ تا ۹۹ را تصویب کردند.

کد خبر 645609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.