هوادار با یک‌ لشگر مصدوم مقابل سپاهان می‌ایستد

تیم فوتبال هوادار تهران در شرایطی امروز در برابر سپاهان قرار می‌گیرد که هفت بازیکن خود را به‌دلایل مختلف در اختیار نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و هوادار تهران امروز _یکشنبه چهاردهم اسفندماه_ در چارچوب هفته بیست‌ودوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۸:۰۰ در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان در یک بازی مهم و حساس با حضور تماشاگران طلایی‌پوش به‌مصاف یکدیگر خواهند رفت.

اما ساکت الهامی در شرایطی باید شاگردان خود را برابر سپاهان قرار دهد که یک لشگر مصدوم روی دست دارد که می‌توانند ضربه بدی به زنبق‌های تهرانی بزنند؛ مهدی عبدی و سپهر روزی‌طلب دو بازیکنی هستند که به‌دلیل چهار کارته‌شدن در دیدار هفته گذشته برابر مس رفسنجان، مصاف با سپاهان را از دست داده‌اند. همچنین فرهاد زاوشی و سعید سحرخیزان که همراه تیم‌ملی جوانان کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا حضور دارند دیگر غایبان هوادار هستند.

علاوه‌بر این چهار بازیکن، داریوش شجاعیان و مهرداد طهماسبی به‌دلیل مصدومیت در بازی‌های اخیر هوادار مقابل مس رفسنجان در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی و هفته بیست‌ویکم لیگ برتر، در لیست بازی با سپاهان حضور ندارند. ضمن اینکه مسعود شجاعی کاپیتان باتجربه هوادار نیز به‌علت مصدومیت ناگهانی در آخرین جلسه تمرینی قبل از مصاف برابر سپاهان، آخرین و مهم‌ترین غایب هوادار در بازی این هفته خواهد بود.

کد خبر 645602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.