آرسنال در اندیشه جذب ستاره آلمان و بوندس‌لیگا

هافبک آلمانی دورتموند قرارداد خود را با این باشگاه تمدید نکرده است و احتمالاً در نظر دارد که راهی لیگ جزیره شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از بیلد، باشگاه آرسنال همچنان علاقه مند به جذب یولیان برانت، بازیکن تیم بوروسیا دورتموند است و می‌تواند در تابستان به جذب این بازیکن ۲۶ ساله فکر کند.

برانت در سال‌های گذشته گذشته بارها به باشگاه‌های انگلیسی مرتبط شده اما از زمان جدایی از بایرلورکوزن در سال ۲۰۱۹ و پیوستن به دورتموند به زنبورها وفادار مانده است. با این حال، ملی‌پوش آلمانی هنوز قرارداد خود را تمدید نکرده است و در پایان فصل آینده بازیکن آزاد خواهد بود.

با تمدید نشدن قرارداد برانت، احتمالاً باشگاه دورتموند تحت فشار قرار گیرد تا او را در تابستان امسال قبل از اینکه در سال ۲۰۲۴ بدون هیچ هزینه‌ای جدا شود، بفروشد. برانت در این فصل از ۳۱ بازی در همه رقابت‌ها ۹ گل و ۵ پاس گل به ثبت رسانده و عملکرد او در بوندس‌لیگا نیز قابل قبول بوده است. وی در لیگ آلمان هشت بار گلزنی کرده و چهار پاس گل نیز به نام خود دارد.

بازیکن سابق جوانان وولفسبورگ در چهار بازی متوالی بوندس‌لیگا قبل از پیروزی روز جمعه برابر لایپزیش گلزنی کرده بود، همچنین در این فصل پنج بازی در لیگ قهرمانان اروپا انجام داده است.

باشگاه آرسنال همچنان وضعیت برانت را بررسی می‌کند و اگر این بازیکن تصمیم بگیرد قرارداد خودش را تمدید نکند، می‌تواند تابستان امسال برای جذبش اقدام کند. برانت در این مرحله از زندگی حرفه‌ای خود احتمالاً از تغییر بزرگ استقبال می‌کند و پیوستن به لیگ جزیره می‌تواند همان چیزی باشد که برانت به دنبال آن می‌گردد.

برانت در سال ۲۰۱۷ در رادار یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول بود اما مایکل ادواردز، مدیر ورزشی آن زمان نتوانست فرایند انتقال را کامل کند.

برانت از زمان پیوستن با مبلغ ۲۵ میلیون یورو (۲۲.۱ میلیون پوند) از لورکوزن در تابستان ۲۰۱۹، ۱۵۸ بازی برای دورتموند در تمام تورنمنت‌ها انجام داده و ۲۹ گل به ثمر رسانده و ۳۰ پاس گل ثبت کرده است.

کد خبر 645579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.