اعلام طرح بخشودگی و کاهش عوارض شهری کاشان

مدیر درآمد شهرداری کاشان گفت: به مناسبت فرارسیدن سال جدید و با موافقت و تصویب شورای اسلامی شهر، طرح بخشودگی و کاهش عوارض ساختمانی، نوسازی و صنفی اعلام شد.

سیدمهدی هاشمی‌کروئی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن سال جدید طرح بخشودگی و کاهش عوارض شهری اعلام شد.

وی افزود: به مناسبت فرارسیدن سال جدید و با موافقت و تصویب شورای اسلامی شهر، طرح بخشودگی و کاهش عوارض ساختمانی، نوسازی و صنفی اعلام شد.

مدیر درآمد شهرداری کاشان خاطرنشان کرد: این طرح شامل کاهش عوارض ساختمانی، کسب و پیشه، فعالان اقتصادی و بخشودگی جرایم دیرکرد عوارض نوسازی است.

هاشمی‌ کروئی با اشاره به کاهش ۳۰ درصدی مبلغ عوارض ساختمانی در طرح بخشودگی و کاهش عوارض شهرداری، تصریح کرد: در این طرح، کاهش عوارض کسب و پیشه و فعالان اقتصادی ویژه متقاضیان دارای معرفی‌نامه از اتاق اصناف یا اتحادیه‌ها تا ۲۵ درصد تعیین شده است.

وی تاکید کرد: شهروندانی که نتوانسته‌اند عوارض نوسازی سالیانه خود را پرداخت کنند و مکلف به پرداخت جریمه دیرکرد هستند، می‌توانند از شرایط بخشودگی این جریمه استفاده و تنها مبلغ عوارض نوسازی را پرداخت کنند.

مدیر درآمد شهرداری کاشان با تأکید بر اینکه مهلت اجرای طرح قابل تمدید نیست، اضافه کرد: در صورت پرداخت نشدن عوارض تا پایان سال جاری، شهروندان باید عوارض خود را با تعرفه به‌روز در سال پیش رو متناسب با شرایط جدید پرداخت کنند.

هاشمی‌کروئی با بیان اینکه عوارض صنفی و نوسازی در سال جاری به صورت پیامک برای شهروندان ارسال شده است، گفت: شهروندان می‌توانند عوارض خود را به صورت الکترونیکی و غیرحضوری پرداخت و برای کسب اطلاعات بیشتر به شهرداری مناطق مربوطه مراجعه کنند.

کد خبر 645572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.