تراکتور در آستانه بازی با پرسپولیس ستاره‌های خود را به‌ رخ کشید + فیلم

باشگاه تراکتور تبریز در آستانه تقابل حساس و مهم برابر پرسپولیس در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال، ویدیویی منتشر کرد و بازیکنان سابق قرمزهای پایتخت و ستاره پرتغالی‌اش را که این‌ روزها می‌درخشند، به تصویر کشید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و پرسپولیس تهران از ساعت ۱۶:۰۰ روز یکشنبه _چهاردهم اسفندماه_ در چارچوب هفته بیست‌ودوم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه بنیان‌دیزل (شهید قاسم سلیمانی) به‌مصاف یکدیگر خواهند رفت و امیدوار هستند تا با کسب سه امتیاز کامل بازی، در جدول جایگاه مدنظر خود را به‌دست بیاورند.

تراکتوری‌ها در شرایطی امروز مقابل پرسپولیس قد علم می‌کنند که بهترین بازیکنانشان در فصل جاری، زمانی در جزو قرمزپوشان پایتخت بوده‌اند؛ رضا اسدی که در پرسپولیس مغضوب بود تا این هفته آقای گل لیگ است و محمد عباس‌زاده، دیگر مهاجم اسبق قرمزها، یکی از بهترین گل‌زن‌های لیگ به‌شمار می‌رود. ضمن اینکه حامد پاکدل، دیگر مهاجم تراکتور است که در نیم‌فصل از پرسپولیس به این تیم نقل مکان کرد.

در ادامه ویدئویی را مشاهده می‌کنید که از سوی رسانه باشگاه تراکتور تهیه و منتشر شده است که این سه‌بازیکن در آن حضور دارند و البته ریکاردو آلوز، پاسور لیگ برتر نیز نفر چهارم این ویدئو است که می‌تواند حسابی قرمزها را به‌دردسر بیندازد.

کد خبر 645544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.