کاشت ۱۵۰۰ اصله نهال در پارک جنگلی شهر

شهردار قرچک از کاشت ۱۵۰۰ اصله نهال در پارک جنگلی شهر خبر داد و گفت: شرایط زندگی امروز با توجه به مشکلات زیست‌محیطی نیازمند توجه ویژه به کاشت درخت و منابع طبیعی است و اگر به مشکلات زیست‌محیطی رسیدگی نشود، برای آیندگان مشکلاتی ایجاد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن خرمی‌شریف امروز _یکشنبه چهاردهم اسفندماه_ در مراسم روز درختکاری با عنوان غرس نهال ایثار در جوار شهدای گمنام با تبریک اعیاد شعبانیه، هفته منابع طبیعی و روز درختکاری اظهار کرد: امروز همچون سال‌های گذشته با کاشت درخت به پیشواز پانزدهم اسفندماه، روز درختکاری رفتیم.

وی افزود: شرایط زندگی امروز با توجه به مشکلات زیست‌محیطی نیازمند توجه ویژه به کاشت درخت و منابع طبیعی است و اگر به مشکلات زیست‌محیطی رسیدگی نشود، برای آیندگان مشکلاتی ایجاد خواهد شد.

شهردار قرچک خاطرنشان کرد: برنامه ویژه‌ای برای شهروندان با عنوان کاشت درخت در منازل پیش‌بینی شده است تا در پویش درختکاری که توسط مدیریت شهری برگزار شده است، شرکت کنند.

خرمی‌شریف با اشاره به لزوم همکاری شهروندان برای نگهداری گل و گیاه و درختان در فضای سبز شهر تصریح کرد: مقام معظم رهبری به کاشت درختان توجه خاصی دارند و همیشه به مردم و مسئولان به کاشت و نگهداشت درخت توصیه می‌کنند.

وی از کاشت ۱۵۰۰ اصله درخت در پارک جنگلی شهر قرچک خبر داد و گفت: پارک ۳۷ هکتاری جنگلی قرچک در طول چند سال گذشته مورد بی‌مهری قرار گرفته بود که با پیگیری‌های ویژه مدیریت شهری و کمک منابع طبیعی استان تهران، با رأی قطعی مراجع قضائی، این پارک بزرگ حفظ و احیا شد.

کد خبر 645533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.