کلرادو راپیدز ۰ _ کانزاس‌سیتی ۰ / تساوی یاران استیون بیت‌آشور در هفته دوم لیگ MLS

در چارچوب هفته دوم رقابت‌های مرحله‌ گروهی لیگ MLS آمریکا، تیم‌های کلرادو رپیدز و کانزاس‌سیتی به تساوی بدون‌گل رضایت دادند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته دوم رقابت‌های لیگ MLS آمریکا امروز _یکشنبه چهاردهم اسفندماه_ از ساعت ۶:۰۰ به‌وقت تهران، پیگیری شد و تیم‌های کلرادو راپیدز و کانزاس‌سیتی در ورزشگاه دیکس اسپورتینگ گودز پارک شهر کامرسیتی به‌مصاف یکدیگر رفتند و در پایان با تساوی بدون گل، امتیازات میان دو تیم تقسیم شد. کلرادو راپیدز در بازی هفته نخست برابر سیاتل‌ساندز متحمل شکست چهار بر صفر شده بود.

در این دیدار استیون بیت‌آشور، مدافع ایرانی‌الاصل ۳۶ ساله کلرادو راپیدز که مدتی به تیم ملی هم دعوت شد و با ایران به جام‌جهانی ۲۰۱۴ رفت برای نخستین‌بار در فصل جاری و از ابتدا در ترکیب تیم میزبان قرار گرفت و تا پایان بازی نیز در زمین حضور داشت. بیت‌آشور از سال ۲۰۱۳ تاکنون به‌طور متوالی در لیگ MLS حضور داشته و افتخارات متعددی همراه پنج تیم مختلف به‌دست آورده است.

مدافع کناری کلرادو راپیدز طی دوران حرفه‌ای بازیگری خود که عمده آن را در لیگ MLS بوده است در تیم‌های سن‌خوزه ارث‌کوئیکز، ونکوور وایتکپس، تورنتو و لس‌آنجلس اف‌.سی هم بازی کرده و در ۳۱۳ بازی که حاصل آن پنج گل و ۳۴ پاس‌گل بوده است، یک قهرمانی در MLS CUP، سه قهرمانی در سوپرسورت‌شیلد و سه قهرمانی در کاناداکاپ در کارنامه خود دارد.

کد خبر 645491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.