زنگ نیکوکاری در مدارس اصفهان طنین‌انداز شد

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان گفت: زنگ نمادین جشن نیکوکاری در مدارس استان هم‌زمان با مدارس سراسر کشور امروز چهاردهم اسفندماه مقارن با سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) و آغاز هفته احسان و نیکوکاری طنین‌انداز شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی نم‌نبات امروز _یکشنبه چهاردهم اسفندماه_ در آئین زنگ نمادین جشن نیکوکاری در مدارس درباره اهمیت و جایگاه همیاری در امور خیریه، اظهار کرد: یکی از برترین تعالیم دین مبین اسلام، احسان، نیکوکاری و دستگیری از نیازمندان است، این توفیقی از جانب خداوند متعال است که تنها نصیب بندگان خوب و برگزیده او می‌شود.

وی کمک کردن به نیازمندان را از سیره اهل بیت (ع) دانست و افزود: آن بزرگواران حتی با نیازمندان و فقیران هم‌سفره می‌شدند و این موضوع نشان‌دهنده توجه به فقرا نزد آن‌ها است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به لزوم کمک کردن دانش‌آموزان به همکلاسی‌های خود، گفت: بخشندگی و محبت تنها از راه مادی صورت نمی‌گیرد و با انفاق علم و دانش نیز می‌توان سخاوتمندی را به نمایش گذاشت.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم دانش‌آموزان نیک‌اندیش استان اصفهان با کمک‌های پرشور خود در جشن نیکوکاری یاریگر نیازمندان باشند و موجب شادی دل آن‌ها در روزهای منتهی به سال نو شوند.

نم‌نبات تصریح کرد: زنگ نمادین جشن نیکوکاری در مدارس استان اصفهان هم‌زمان با مدارس سراسر کشور امروز چهاردهم اسفندماه مقارن با سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و آغاز هفته احسان و نیکوکاری طنین‌انداز شد.

کد خبر 645490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.