ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل تراکتور

در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌ودوم لیگ برتر ،پرسپولیس به مصاف تراکتور خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌ودوم لیگ برتر، پرسپولیس در یک دیدار مهم از ساعت ۱۶:۰۰ به مصاف تراکتور تبریز خواهد رفت و احتمالاً یحیی گل‌محمدی با سیستم ۳_۳_۴ برابر حریف خود صف آرایی کند.

خط دروازه؛ بی‌رقیب، ثابت، تأثیرگذار مثل بیرانوند

با توجه به اینکه در این فصل از رقابت‌ها یحیی گل‌محمدی در تمام دیدارهای خود علیرضا بیرانوند را درون دروازه قرمزپوشان قرار داده است و تنها در چند بازی که گلر ملی‌پوش پرسپولیس قادر به همراهی تیم خود نبود، شانس بازی برای احمد گوهری فراهم شد، می‌توان اینگونه در نظر گرفت که کادر فنی سرخ‌ها در تبریز هم دست به چنین ریسک و تغییر بزرگی نمی‌زند و در شرایطی که بیرو آماده حضور در ترکیب اصلی است با همین بازیکن آماده تقابل با تی‌تی‌ها می‌شود.

مدافعان؛ هنانوف آماده حضور در ترکیب یا چشم‌انتظار تعویض؟

یحیی گل‌محمدی در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی برابر سپاهان با یک تغییر مشهود پا به میدان گذاشت و این تغییر چیزی جز حضور وحدت هنانوف در ترکیب اصلی نبود، هنانوف پس از آن هم مقابل نفت مسجد سلیمان به عنوان بازیکن اصلی در چینش ابتدایی قرمزپوشان قرار گرفت و جالب این است که در هر دو بازی عملکرد مطلوبی از خود به نمایش گذاشت و اجازه نداد نبود اسماعیلی‌فر یا سیامک نعمتی در زمین احساس شود، بنابراین احتمال دارد کادر فنی سرخ‌ها برای پست مدافع میانی از زوج ولسیانی و پورعلی‌گنجی استفاده کند و سمت راست و چپ نیز هنانوف و وحید امیری را قرار دهد.

هافبک‌ها؛ تلفیق تکنیک و تجربه در خط میانی!

اگرچه پرسپولیس در پست هافبک مهره‌های تأثیرگذار فراوانی را در اختیار دارد اما یحیی گل‌محمدی در هفته‌های اخیر سینا اسدبیگی، میلاد سرلک را به عنوان هافبک‌های اصلی خود راهی میدان کرده و در کنار آن‌ها از بازیکنانی همچون سروش رفیعی یا کمال کامیابی‌نیا بهره برده است، بنابراین اگر سرمربی قرمزپوشان قصد داشته باشد از محمد عمری به عنوان وینگر استفاده کند به احتمال فراوان در خط میانی شاهد حضور سینا اسدبیگی، میلاد سرلک و سروش رفیعی خواهیم بود.

وینگر و مهاجم؛ آل کثیر در تبریز گلزنی می‌کند؟

اگر کادر فنی پرسپولیس قصد داشته باشد مقابل تراکتور با سیستم ۳_۳_۴ بازی کند، به احتمال فراوان مهدی ترابی و محمد عمری در پست وینگر برای تیم خود راهی میدان می‌شوند اما نکته مهم این است که یحیی گل‌محمدی علاوه بر عیسی آل‌کثیر، پریرا و مهدی عبدی را هم در خط حمله خود در اختیار دارد. عبدی نیز هفته گذشته برای قرمزپوشان موفق به گلزنی شد، بنابراین احتمال دارد سرمربی سرخ‌ها در تبریز از یک سوپرایز رونمایی کند. با این حال شانس حضور عیسی آل‌کثیر در ترکیب اصلی پرسپولیس بیشتر است‌.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل تراکتور:

علیرضا بیرانوند، وحدت هنانوف، وحید امیری‌، ولسیانی، پورعلی‌گنجی، سینا اسدبیگی، میلاد سرلک، سروش رفیعی‌، مهدی ترابی، محمد عمری و عیسی آل‌کثیر.

کد خبر 645483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.