فراخوان جنبش اسرای فلسطین برای برگزاری راهپیمایی خشم

همزمان با اعتصاب اسرای فلسطینی علیه تصمیم‌های ناعادلانه در زندان‌های رژیم اشغالگر، جنبش اسیر فلسطین فراخوانی را برای برگزاری راهپیمایی خشم علیه این اقدامات صادر کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از شبکه خبری المیادین، جنبش اسیر فلسطین با صدور فراخوانی خواستار برگزاری «راهپیمایی خشم» در فلسطین اشغالی در محکومیت اقدامات صهیونیست‌ها علیه اسرای فلسطینی شد.

این فراخوان در حالی صادر شده است که اسرای فلسطینی در داخل زندان‌های رژیم صهیونیستی در واکنش به اقدامات اداره زندان‌ها و «ایتامار بن گویر»؛ وزیر تندرو امنیت داخلی این رژیم برای نوزدهمین روز متوالی به نافرمانی و اعتراض خود ادامه می‌دهند.

منابع رسانه‌ای فلسطین در این‌باره اعلام کردند که اقدامات اعتراضی اسرای فلسطین؛ شامل اعتصاب غذا در اعتراض به اقدامات اخیر بر ضد آنها و در همبستگی با اسرای زندان «النقب» در دستور کار قرار گرفته است.

شورش اسیران فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی در اعتراض به تصمیمات ایتامار بن گویر که آنها را از ساده‌ترین حقوقشان محروم کرده است، همچنان با قدرت ادامه دارد.

در زندان‌های صهیونیستی چهار هزار و ۷۸۰ فلسطینی اسیر هستند که در این میان، ۱۶۰ نفر از آنان کودک و ۲۹ نفر نیز زن هستند.

اسرای فلسطینی پیش تر در پیامی به وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی هشدار داده بودند که آماده مبارزه هستند و چیزی برای از دست دادن ندارند.

کد خبر 645447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.