دعوت به غبارروبی حرم مطهر رضوی با پویش کتابخوانی

با استقبال علاقه‌مندان به ادبیات مذهبی و تاریخ اسلام، ‌پویش مطالعاتی «مرا با خودت ببر» با در نظر گرفتن جایزه ویژه دعوت به آئین غبارروبی حرم مطهر رضوی از سوی به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) تا عید فطر تمدید شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی)، پانزدهمین پویش مطالعاتی به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) با عنوان مسابقه کتابخوانی «مرا با خودت ببر» با همکاری مسجد و مؤسسه فرهنگی جوادالائمه (ع) و فروشگاه اینترنتی کتاب فراکتاب، از ۱۴ دی در گستره ملی فعالیت خود را آغاز کرد.

در این پویش مطالعاتی، کتاب «مرا با خودت ببر» از آثار موفق ادبیات دینی به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) به نویسندگی حجت‌الاسلام مظفر سالاری به عنوان منبع مطالعاتی این پویش انتخاب و سبب شد این کتاب پرمخاطب بیش‌ازپیش مورد توجه علاقه‌مندان به ادبیات دینی و تاریخ اسلام قرار گیرد.

کتاب «مرا با خودت ببر» از همان روزهای اول انتشار در سال گذشته مورد توجه خوانندگان، کارشناسان و منتقدان ادبی قرار گرفته به‌نحوی‌که در بازه زمانی یک ساله تاکنون ۱۷ نوبت چاپ را پشت سر گذاشته و با برگزاری این پویش، توانسته جای خود را در میان کتاب‌خوانان باز کند.

این رمان با گرداندن قفسی توسط سربازان در بازار بغداد که مردی درون آن محبوس است آغاز می‌شود، با تلاش برای کشف شخصیت مردِ محبوس در قفس ادامه می‌یابد، با شروع داستانی عاشقانه خواندنی‌تر می‌شود و با روایت گوشه‌هایی از زندگی ابن‌الرضا اوج می‌گیرد.

در این پویش مطالعاتی، علاقه‌مندان می‌توانند علاوه بر نسخه چاپی کتاب، از نسخه الکترونیکی یا کتاب صوتی «مرا با خودت ببر» نیز استفاده کنند و پس از مطالعه کتاب برای نام‌نویسی در قرعه‌کشی و پاسخ‌دهی آنلاین به سوالات به سایت mararbebar.ir مراجعه کنند.

نسخه الکترونیکی متنی و صوتی کتاب «مرا با خودت ببر» در سامانه www.mararbebar.ir عرضه شده است. همچنین برای تهیه نسخه چاپی کتاب می‌توان با مراجعه به فروشگاه‌های حضوری و اینترنتی کتاب به‌نشر در مشهد و یا کتاب‌فروشی‌های معتبر سراسر کشور و کتاب را خریداری کرد و یا علاقه‌مندان می‌توانند با فرستادن درخواست کتاب در شبکه‌های اجتماعی به شماره ۰۹۰۲۷۶۵۲۰۰۸ منبع مطالعاتی این پویش را تهیه کنند.

کد خبر 645414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.