برگزاری بیست‌ودومین دوره جام مولای‌عرشیان و بانوی‌قدسیان +جزئیات ثبت‌نام تیم‌ها

بیست‌ودومین دوره جام مولای‌عرشیان و بانوی‌قدسیان به‌همت سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری اصفهان در رشته‌های مختلف ورزشی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بیست‌ودومین دوره مسابقات ورزشی جام مولای‌عرشیان و بانوی‌قدسیان همزمان با آغاز ماه‌مبارک رمضان و نخستین روزهای سال جدید آغاز می‌شود؛ گفتنی است مسابقات امسال در ۲۷ رشته ورزشی برگزار می‌شود که فرآیند ثبت‌نام از تیم‌های شرکت‌کننده در رشته‌های فوتسال و والیبال به‌زودی آغاز خواهد شد.

بر اساس برنامه، مسابقات فوتسال آقایان جام مولای‌عرشیان امسال در دو رده‌سنی جوانان و پیشکسوتان برگزار خواهد شد و تیم‌های علاقه‌مند به شرکت در این مسابقات می‌توانند از بیستم تا بیست‌وپنجم اسفندماه جاری برای حضور در این مسابقات ثبت نام کنند. این مسابقات بر اساس برنامه از پنجم تا سی‌ویکم فروردین‌ماه ۱۴۰۲ در ورزشگاه شهید غازی برگزار می‌شود.

رقابت‌های والیبال بانوی قدسیان نیز در رده‌سنی ۱۸ سال به بالا برگزار خواهد شد و زمان ثبت‌نام تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات چهاردهم تا بیستم اسفندماه است.

بر اساس آئین‌نامه مسابقات، تیم‌های والیبال شرکت‌کننده می‌توانند با دو بازیکن ملی‌پوش و لیگ برتری در این رقابت‌ها حاضر شوند. همچنین مسابقات والیبال بانوان از پنجم تا پانزدهم فروردین‌ماه در ورزشگاه فردوان برگزار می‌شود.

تیم‌های شرکت کننده در رشته فوتسال آقایان و والیبال بانوان می‌توانند با مراجعه به معاونت ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان واقع در خیابان توحید میانی، کوچه شماره ۳۳ فرآیند ثبت‌نام در این مسابقات را انجام دهند همچنین علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۲۱۶- ۳۶۲۶۶۸۵۵ تماس حاصل کنند.

برگزاری بیست‌ودومین دوره جام مولای‌عرشیان و بانوی‌قدسیان +جزئیات ثبت‌نام تیم‌ها

کد خبر 645399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.