ایران ۲ _ استرالیا ۳ /کلاف صعودِ شاگردان مرفاوی پیچیده شد

تیم‌ملی جوانان ایران در دومین بازی مرحله‌گروهی جام ملت‌های زیر ۲۰سال آسیا مقابل استرالیا با نتیجه سه بر دو شکست خورد و حالا شرایط نامشخصی برای صعود به مرحله‌حذفی دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دومین دیدارهای مرحله‌گروهی رقابت‌های جام ملت‌های زیر ۲۰ سال (جوانان) آسیا امروز _شنبه سیزدهم اسفندماه_ در شهر فراغه ازبکستان پیگیری شد و تیم‌ملی ایران در ورزشگاه استقلال به‌مصاف استرالیا رفت؛ در پایان این دیدار مهم و سرنوشت‌ساز نیز استرالیا موفق شد ۳ بر ۲ شاگردان مرفاوی را شکست دهد و شرایط جدولی برای تیم‌ها سخت شد.

ادیب زارعی، محمدامین حزباوی، میلاد کر، امین پیلعلی، مرصاد سیفی، علیرضا عنایت‌زاده، محمدرضا ترابی، عرفان قربانی، امیررضا اسلام‌طلب، فرهاد زاوشی و سعید سحرخیزان ۱۱ بازیکن آغازکننده این دیدار برای تیم‌ملی ایران بودند.

جک وارشاوسکی، جاشوآ رائولینس، نکتاریوس تراینتیس، کریس دونل، جوزف فورد، آدریان سگچیچ، الساندرو لوپان، آیدان سیمونز، جد دریو، پاناش مادانیا و گابریل پوپوویچ نیز بازیکنان ابتدایی تیم‌ملی استرالیا برای این بازی بودند.

کانگروها در این دیدار خیلی‌زود به گل رسیدند، آیدان سیمونز دقیقه ۸ گل اول را به‌ثمر رساند و دقیقه ۱۹ بازی بود که آدریان سگچیچ استرالیا را مقابل ایران ۲ بر صفر پیش انداخت؛ اما شاگردان مرفاوی دقیقه ۲۵ توسط امیررضا اسلام‌طلب یکی از گل‌های خورده را جبران کردند تا بارقه‌های امید برای بازگشت به بازی زنده بماند.

پس از برتری ۲ بر یک استرالیا مقابل ایران، در آغاز نیمه‌دوم دوباره استرالیا یک‌گل زودهنگام زد و دقیقه ۴۶ دوباره این آدریان سگچیچ بود که دروازه شاگردان مرفاوی را باز کرد تا شکست سنگینی در انتظار یوزه‌ای ایرانی باشد؛ اما در ادامه نیمه‌دوم ورق برگشت و تیم‌ملی جوانان کشورمان در دقیقه ۸۰ توسط علیرضا عنایت‌زاده به گل رسیدند.

با این وجود کامبک شاگردام صمد مرفاوی کامل نشد و تیم‌ملی جوانان ایران که در بازی نخست با تک‌گل محمدامین حزباوی تیم‌ملی قطر را شکست داده بود متحمل شکست شد تا کار یوزه‌ای ایرانی برای صعود به مرحله‌حذفی سخت و پیچیده شود. زیرا استرالیا پس از شکست ناباورانه در بازی نخست مقابل ویتنام، حالا سه‌امتیازی است و حالا نتیجه بازی دو تیم قطر و ویتنام می‌تواند تعیین‌کننده باشد.

لیست پایان بازی نیز به‌شرح زیر است:

ایران ۲ _ استرالیا ۳ /کلاف صعودِ شاگردان مرفاوی پیچیده شد

کد خبر 645388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.