وسینو و گل استثنایی‌اش به ناپولی

تیم لاتزیو موفق شد شب گذشته با تک گل هافبک خود به پیروزی ارزشمندی برابر ناپولی دست یابد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، ماتیاس وسینو هافبک تیم لاتزیو توضیح داده است که هنگام گلزنی برای لاتزیو در شب شکست ناپولی، چه چیزی از ذهنش گذشته است.

پارتنوپی با برتری ۱۸ امتیازی در بالای جدول سری آ حضور داشت و پیش از دیدار برابر لاتزیو، تنها یک شکست را در تمام فصل با نتیجه یک بر صفر مقابل اینتر تجربه کرد.

با این حال، ماتیاس وسینو شب گذشته موفق شد با یک ضربه دیدنی روی دفع توپ ضعیف کواراتسخلیا، دروازه ناپولی را باز کند تا نه تنها ورزشگاه مارادونا در شوک فرو رود، بلکه یک شکست دیگر نیز به کارنامه شاگردان اسپالتی در این فصل اضافه شود.

وسینو درباره پیروزی تیم خود گفت: ممکن است این بهترین پیروزی ما در این فصل باشد، نیاز داشتیم که خوب دفاع کنیم و همانطور که انتظار می‌رفت، به شدت رنج کشیدیم و توانستیم از فرصت و شانسی که در اختیارمان گذاشته شد استفاده کنیم تا پیروز مسابقه شویم. در چنین مسابقاتی شما به همه این موارد نیاز دارید.

هافبک لاتزیو درباره گل زیبایش به حریف ادامه داد: سعی کردم تا آنجا که ممکن است محکم به توپ ضربه بزنم، تصورم این بود که شاید حتی اگر توپ تبدیل به گل نشد، شدت ضربه فرصت ایجاد ضدحمله را از حریف می‌گیرد.

پیروزی برابر ناپولی بیانکوچلستی را به طور موقت در رده دوم سری آ قرار داد و حالا این تیم منتظر نتایج اینتر و میلان در دیدارهای آخر هفته است.

وسینو در پایان صحبت‌هایش اضافه کرد: برای ما در این فصل هر امتیازی ارزشمند است و پیروزی در اینجا باید بیشتر به ما این باور را بدهد که می‌توانیم با هر تیمی مبارزه کنیم. هر کسی که کمترین اشتباه را مرتکب شود به لیگ قهرمانان اروپا راه می‌یابد و امیدواریم این فرصت نصیب ما شود.

کد خبر 645386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.