استفاده از متاورس در راستای توسعه فرهنگی

مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری اصفهان گفت: در این سازمان فاوا تصور بر این است که می‌توان از فضای متاورس در راستای توسعه فرهنگی و ارزش‌هایی که به آن باور داریم استفاده کرد و از منافع آن بهره‌مند شد تا قبل از آنکه سایر اعضای جامعه با آن آشنا شوند، فاوا آن را به مردم شناسانده باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدحمیدرضا ابطحی امروز _شنبه سیزدهم اسفند_ در سمینار آموزشی متاورس و کاربردهای آن که در سالن همایش‌های کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان برگزار شد، ضمن تبریک ایام شعبانیه اظهار کرد: تغییراتی که در دنیا اتفاق می‌افتد بسیار سریع است، در پنجاه سال اخیر اتفاقاتی افتاده است که در زندگی بشر قابل پیش‌بینی نبوده است.

وی با بیان اینکه بشر در ۳۰۰ سال اخیر نسبت به تمام تغییرات منفعل و بی‌برنامه بوده است، افزود: اگر می‌خواهیم به پدیده‌ای واکنش نشان دهیم، باید شناخت کافی نسبت به آن داشته باشیم.

ابطحی افزود: سازمان فاوا در راستای مسئولیت اجتماعی خود تصمیم به برگزاری مجموعه سمینارهای آموزشی متاورس گرفت که امروز در دومین جلسه در خدمت مردم و فعالان این حوزه هستیم.

مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری اصفهان گفت: هدف اصلی برگزاری این سمینارها، آشنایی با چالش‌هایی است که این حوزه برای شهروندان، دانشجویان و سایر فعالان ایجاد کرده است؛ آشنایی با این چالش‌ها باعث می‌شود تا افراد با علم و دانش روز نسبت به سرمایه‌گذاری در این حوزه اقدام کنند.

ابطحی ادامه داد: در سازمان فاوا تصور بر این است که می‌توان از فضای متاورس در راستای توسعه فرهنگی و ارزش‌هایی که به آن باور داریم استفاده کرد و از منافع آن بهره‌مند شد، تا قبل از آنکه سایر اعضای جامعه با آن آشنا شوند و به آن واکنش نشان دهند، فاوا آن را به مردم شناسانده باشد.

وی افزود: در این فضا چالش‌هایی وجود دارد، لذا با توجه به اتفاقاتی مانند کلاهبرداری، سازمان فاوا این برنامه را برگزار کرد تا با شناساندن این حوزه موجب جلوگیری از این اتفاقات شود.

کد خبر 645383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.