آغاز عملیات احداث پارکینگ ماشین‌آلات سنگین

شهردار دستگرد از توزیع هزار اصله نهال میوه در میان شهروندان خبر داد و گفت: عملیات احداث پارکینگ برای ساماندهی ماشین‌آلات سنگین در شهر آغاز شده است.

اصغر رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه ساماندهی ماشین‌آلات سنگین در شهر از مطالبات شهروندان بود و در اولویت شورای اسلامی شهر قرار گرفت، اظهار کرد: پس از گذشت سال‌ها، کار ساماندهی در قالب حذف آلودگی‌های صوتی و بصری، رفع پراکندگی محل توقف خودروها، حفظ زیرساخت‌های شهری و تأمین امنیت جانی شهروندان اجرا شد.

وی افزود: حضور و توقف ماشین‌آلات سنگین در سطح شهر پیامدهای منفی اجتماعی و ترافیکی دارد؛ لذا با پیگیری‌های اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری و با اعلام آمادگی سرمایه‌گذار بومی، مجوز احداث پارکینگ در خیابان شهدا از میدان ورزش به سمت گلزار شهدای بهشت عباس صادر و آماده ساخت شد.

شهردار دستگرد خاطرنشان کرد: مشکلات ناشی از آلودگی صوتی، مشکلات ترافیکی، به‌هم ریختگی مبلمان شهری، تخریب زیرساخت‌های معابر، بروز حوادث ناشی از ماشین‌آلات سنگین و آسیب به آسفالت و جداول، در شهر مشاهده می‌شود که امیدواریم با احداث این پارکینگ و ایجاد فضایی برای استقرار ماشین‌آلات و خودروهای سنگین، شاهد چنین موارد نباشیم.

رحیمی اضافه کرد: ساماندهی و نظم دادن به خودروهای سنگین برای کاهش مشکلات ناشی از تردد، گام مؤثری در راستای رفع مزاحمت‌های شهری و استفاده بهینه رانندگان از این مکان است.

وی با اشاره به افتتاح نمایشگاه خوشنویسی مشق عشق گفت: با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر دستگرد، نمایشگاه خوشنویسی مشق عشق به مناسبت میلاد امام زمان (عج) در مجموعه باغ بانوان شهر دستگرد برپا شده است.

شهردار دستگرد افزود: در این نمایشگاه حدود ۷۰ اثر از ۱۵ خوشنویس ممتاز و فوق ممتاز شهرستان برخوار تا بیست‌ویکم اسفندماه، همه‌روزه از ساعت ۱۵:۰۰ تا ۲۱:۰۰ به نمایش گذاشته شده است.

رحیمی با بیان اینکه در راستای استقبال از بهار پایه دوربین‌های نظارتی و ترافیکی اطراف میدان امام خمینی (ره) توسط کارگران خدمات شهری شهرداری نصب شده است، اظهار کرد: به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری، شهرداری دستگرد یک هزار اصله انواع نهال میوه را در مصلای نماز جمعه دستگرد میان نمازگزاران توزیع کرد.

به گزارش ایمنا، دستگرد یکی از شهرهای استان اصفهان است. این شهر در بخش مرکزی شهرستان برخوار قرار دارد.

کد خبر 645379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.