مهدی تارتار: دیدار فردا بیشتر از ۳ امتیاز دارد/ برخی هوادارنما تمرکز تیم را به‌هم می‌ریزند

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: بودجه ذوب‌آهن محدود است اما با شرایط کنار آمده‌ایم و از مدیریت نیز راضی هستیم، با این وجود برخی تماشاگران توقع زیادی از ما دارند و برخی از به‌ظاهر هواداران تمرکزمان را به‌هم می‌ریزند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی تارتار در کنفرانس‌خبری پیش از دیدار فردای ذوب‌آهن مقابل پیکان در چارچوب هفته بیست‌ودوم لیگ برتر اظهار کرد: دیدار فردا برای هر دو تیم بسیار مهم است. هم‌اکنون شش الی هفت تیم برای بهترین جایگاه در پایان فصل تلاش می‌کنند که ما و پیکان هم جزو این تیم‌ها هستیم و به‌همین دلیل ارزش تقابل فردا بیشتر از سه امتیاز است. تیمی که برنده شود خودش را به بالای جدول نزدیک می‌کند و تیمی که شکست می‌خورد هم کارش سخت می‌شود. هفته پیش توانستیم مس کرمان را شکست دهیم و یک پیروزی ارزشمند داشتیم اما فردا کارمان سخت است.

وی با گلایه از زمین ورزشگاه انقلاب افزود: زمین ورزشگاه انقلاب کرج کار ما را سخت‌تر می‌کند و شاید نشود کار تاکتیکی انجام داد؛ امیدوارم فردا زمین شرایط بهتری داشته باشد، ضمن احترام به تیم پیکان برای سه امتیاز بازی می‌کنیم و اگر بتوانیم رقیب‌مان را از سر راه برداریم به جایگاه بهتری می‌رسیم. باید دوندگی زیادی داشته باشیم و از اشتباهات تیم جوان پیکان، نهایت بهره را ببریم. پیکان شرایط سخت افزاری خوبی دارد و باید حضور داشته باشد و به فوتبال کشورمان کمک کند. به هر حال مهم این است که بتوانیم این رقیب را از پیش رو برداریم و امیدوارم فردا بتوانیم این کار را انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به تقویم بازی‌های لیگ برتر و تأخیر در اعلام‌شدن برنامه‌ها دیدارها خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم فدراسیون فوتبال منتظر است تا سرمربی تیم‌ملی مشخص شود و باید هماهنگی‌ها صورت بگیرد، نمی‌توان ایراد زیادی به این اتفاقات اخیر گرفت اما دوست داریم برنامه ما تا روز آخر لیگ برتر مشخص باشد، با این وجود چاره‌ای نیست و این بلاتکلیفی به همه تیم‌های لیگ ضربه زده است اما سازمان‌لیگ خیلی در این ماجرا مقصر نیست. در حال حاضر حامی تیم‌ملی هستم و هر کسی سکان هدایت تیم‌ملی را برعهده بگیرد طرفدارش هستم و حمایت می‌کنم، ترجیح می‌دهم بیشتر از این صحبت نکنم و تمرکزم روی بازی فردای تیم خودم باشد.

مهدی تارتار در رابطه با نتایجی که در ذوب‌آهن کسب کرده نیز تصریح کرد: افتخار می‌کنم که سرمربی تیم بزرگی مانند ذوب‌آهن هستم، دیدگاهم برای انتخاب ذوب‌آهن این بود که سکوی پرتابم باشد و فکر می‌کردم با بودجه مناسب‌تر می‌شود برای کسب سهمیه و قهرمانی مدعی شد اما با این‌که ذوب‌آهن از نظر زیرساخت قوی است، بودجه محدودی دارد. توقع بعضی از طرفداران ما هم واقعی نیست و انتظار زیادی از تیم دارند. بعضی از هواداران می‌گویند این ذوب‌آهن نایب‌قهرمان آسیا است که همین مسئله آسیب بزرگی به تیم می‌زند.

وی ادامه داد: پاس آخرین تیم ایرانی قهرمان آسیاست اما اکنون کجاست؟ نفت تهران روزگاری یقه همه تیم‌ها را می‌گرفت اما اکنون دیگر وجود ندارد. شرایط تیم‌ها تغییر می‌کند، این شرایط را قبول کردیم اما انتظارات از ما بالاست. ببینید اختلاف بودجه با سپاهان چقدر است، به‌عنوان یک مربی حرفه‌ای شرایط را پذیرفتم و از مدیریت راضی هستم زیرا همیشه پشتمان بوده اما بعضی از مثلاً هواداران، تمرکز اعضای تیم را به‌هم می‌ریزند و من هم بیش از این نباید صحبت کنم چون تمرکز تیم به‌هم می‌ریزد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پایان با اشاره به مصدومان سبزپوشان برای بازی فردا گفت: سجاد جعفری مصدوم است و هنوز به شرایط ایده‌آل نرسیده؛ همچنین هنوز سعید باقرپسند و مسعود ابراهیم‌زاده به شرایط خوبی نرسیده‌اند، البته باقرپسند به‌صورت انفرادی تمرین می‌کند اما فکر نمی‌کنم به این فصل برسد.

کد خبر 645375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.