۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲
رنگ بهار بر تن اصفهان می‌نشیند

رئیس اداره هماهنگی و نظارت خدمات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به رنگ‌آمیزی نرده‌ها و جداول این کلان‌شهر در آستانه نوروز ۱۴۰۲ گفت: در حال حاضر علاوه بر نیروهای شهرداری اصفهان، روزانه ۷۵۰ نفر از سوی انجمن حمایت زندانیان مشغول رنگ‌آمیزی سطح شهر اصفهان هستند تا لباس نو بر تن شهر کنند.

رامین میرعسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به رنگ‌آمیزی نرده‌ها و جداول سطح شهر اصفهان در آستانه بهار اظهار کرد: از آذر امسال جلسات خرید رنگ و هماهنگی با انجمن حمایت از زندانیان برگزار شد و صورت جلسات اجرای رنگ‌آمیزی سطح شهر نوشته شد و پس از انجام فرایند مناقصه رنگ، ۴۳۰ تن رنگ برای رنگ‌آمیزی سطح شهر خریداری شد.

وی با اشاره به انجام صورت جلسات با انجمن حمایت از زندانیان افزود: در حال حاضر روزانه ۷۵۰ نفر از سوی انجمن حمایت از زندانیان مشغول رنگ‌آمیزی در سطح شهر اصفهان هستند.

رئیس اداره هماهنگی و نظارت خدمات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: قرارداد این همکاری با انجمن حمایت از زندانیان برای رنگ‌آمیزی این کلان‌شهر بالغ بر پنج میلیارد تومان در حوزه اجرا بسته شده است.

وی ادامه داد: نتیجه این قرارداد، رنگ‌آمیزی یک میلیون و ۴۰۶ هزار متر جدول و ۲۴۷ هزار و ۵۰۰ متر مربع نرده است که این موارد غیر از المان‌ها و وسایل بازی در سطح پارک‌ها و موانع رنگ‌آمیزی شده در سطح شهر است.

میرعسگری با بیان اینکه نیروهای شهرداری نیز المان‌های ترافیکی، موانع و تابلوهای ترافیکی و موانع داخل پیاده‌روها همچنین ایستگاه‌های اتوبوس را رنگ‌آمیزی می‌کنند، خاطرنشان کرد: رنگ‌آمیزی تمام این موارد از پانزدهم بهمن آغاز شده است و پس از آن نرده‌های اتوبان‌ها و جداکننده‌های فضای سبز رنگ‌آمیزی شد و در حال حاضر نرده‌های داخل فضای سبز و جداول آغاز شده است.

رئیس اداره هماهنگی و نظارت خدمات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: در تمام مناطق پانزده‌گانه شهرداری این کلان‌شهر اکیپ‌های رنگ‌آمیزی در حال فعالیت هستند تا لباس نو بر تن شهر کنند.

کد خبر 645306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.