مسلم اولادقباد خانه‌نشین شد!

ستاره تیم‌ملی فوتسال کشورمان که روز گذشته در بازی مقابل مصر دچار مصدومیت شد، به‌تشخیص پزشکان نمی‌تواند ایران را در بازی‌های باقی‌مانده تورنمنت تدارکاتی تایلند همراهی کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز گذشته _جمعه دوازدهم اسفندماه_ در چارچوب بازی‌های دوم مرحله گروهی تورنمنت تدارکاتی فوتسال تایلند، تیم‌ملی ایران از ساعت ۱۲:۰۰ در شهر پاتایا به‌مصاف تیم ملی مصر رفت و موفق شد با کسب پیروزی بدون دردسر سه بر یک، شش امتیازی شود و به‌عنوان صدرنشین به نیمه‌نهایی این رقابت‌ها صعود کند.

نکته مهم این بازی مصدومیت مسلم اولادقباد بود که به‌دلیل آسیب‌دیدگی در اواخر نیمه اول از زمین بازی بیرون رفت و نگرانی‌هایی را برای کادر فنی تیم‌ملی به‌وجود آورد؛ اکنون نیز از کاروان تیم‌ملی خبر می‌رسد با توجه به شرایطی که اولادقباد دارد و صلاحدید پزشکان، این بازیکن قادر به همراهی ایران نیست و دو بازی آینده تیم‌ملی را در مرحله نیمه‌نهایی و احتمالاً فینال از دست خواهد داد.

به گزارش ایمنا، تیم‌ملی ایران باید ساعت ۱۵:۳۰ روز یکشنبه _چهاردهم اسفندماه_ در نیمه‌نهایی به‌مصاف تایلند برود و ژاپن نیز از ساعت ۱۲:۳۰ همان‌روز در برابر عربستان‌سعودی خواهد ایستاد تا برنده دو دیدار نیمه‌نهایی، فینالیست‌های تورنمنت تدارکاتی شش‌جانبه تایلند را مشخص کنند.

کد خبر 645289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.