مدافع پرسپولیس از بند مصدومیت رها شد

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس که به‌دلیل مصدومیت در بازی مقابل هوادار و نفت مسجدسلیمان غایب بود به تمرینات بازگشت و می‌تواند قرمزها را در مصاف با تراکتور همراهی کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال پرسپولیس تهران از ساعت ۱۶:۰۰ روز یکشنبه _چهاردهم اسفندماه_ در چارچوب هفته بیست‌ودوم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه بنیان‌دیزل (شهید قاسم سلیمانی) به‌مصاف تیم فوتبال تراکتور تبریز خواهد رفت و امیدوار است تا در این دیدار به پیروزی برسد و سپاهان نیز امتیاز از دست دهد تا به صدر جدول بازگردد.

برای این دیدار علی نعمتی مدافع شماره ۶ قرمزهای پایتخت که به‌دلیل مصدومیت در بازی هفته گذشته مقابل نفت مسجدسلیمان غایب بود، به لیست پرسپولیس بازمی‌گردد و در صورت صلاحدید کادر فنی این تیم مشکلی برای حضور در زمین ندارد. البته نعمتی در بازی مقابل هوادار نیز پرسپولیس را همراهی نکرده بود و حالا پس از دو هفته شانس این را دارد که به‌میدان برود.

علی نعمتی در این فصل ۱۶ بازی برای پرسپولیس به‌انجام رسانده و موفق به ثبت یک پاس‌گل هم شده است اما در هفته‌های اخیر بیشتر به‌عنوان بازیکن تعویضی به‌زمین می‌آمده یا اگر هم فیکس بوده جای خود را به بازیکنان دیگری داده است. نعمتی همچنین سه‌کارته است و در صورتی‌که در بازی برابر تراکتور کارت زرد دریافت کند، از بازی حساس هفته آینده مقابل سپاهان محروم خواهد شد.

کد خبر 645265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.