تجلیل از ۸۵ نفر از مهندسان شهرداری خوی

شهردار خوی با بیان اینکه از ۸۵ نفر از مهندسان شهرداری تجلیل شد، گفت: یکی از مهم‌ترین عرصه‌های توسعه جامعه مهندسان خلاق، مبتکر و ایده‌پرداز هستند که در عرصه‌های مختلف سازندگی چالش‌های جامعه را به فرصت تبدیل می‌کنند.

حسن نصرالله‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از برگزاری مراسم روز مهندس در شهرداری خوی خبر داد و اظهار کرد: مهندسان یکی از مهم‌ترین عرصه‌های توسعه جوامع هستند و با حضور خلاقانه و مبتکرانه و پیشرو در عرصه‌های مختلف سازندگی، چالش‌های جامعه را به فرصت تبدیل می‌کنند.

وی با بیان اینکه جایگاه بسیار ویژه‌ای در ساختار کشورها برای مهندسی تعریف شده است، افزود: مهندسان در عرصه اندیشه و عمل با ایده‌های نوین جهت بهسازی زندگی شهروندان، ساختار شهرسازی و ارائه خدمات در حوزه‌های متنوع مهندسی فعالیت می‌کنند و نقش این افراد در مسیر رشد و پیشرفت جامعه قابل توصیف نیست.

شهردار خوی خاطرنشان کرد: مدیریت شهری از مهم‌ترین و کارآمدترین مجموعه‌ها برای عرضه توان مهندسی در حوزه‌های مختلف است و مهندسان شهرداری در بحث دانش آکادمیک و تجربه اجرایی بسیار توانمند هستند.

نصرالله‌پور ادامه داد: طبق تقویم سال کشور، پنجم اسفندماه به نام روز مهندس ثبت شده است، برنامه‌ای در راستای قدردانی از تلاش مهندسان واحدها، سازمان‌ها، ادارات تابعه و اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد و با موافقت مدیریت شهری از ۸۵ نفر از مهندسان شهرداری تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 645264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.