شرط‌بندی جالب گری‌ نویل با یک هوادار بر سر قهرمان لیگ انگلیس!

گری نویل قول داده است در صورت قهرمانی توپچی‌ها در لیگ‌ برتر، پیراهن آرسنال را بپوشد، زیرا معتقد است که آنها تا آخر فصل برای کسب عنوان قهرمانی کم‌ می‌آورند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، گری نویل، اسطوره منچستریونایتد، دوباره بر نظرات خود در مورد رقابت قهرمانی لیگ برتر تاکید کرد و بر این باور است که آرسنال، صدرنشین فعلی لیگ، در پایان فصل، این عنوان را کسب نخواهد کرد. او حتی درگیر یک شرط‌بندی سرگرم‌کننده با یک طرفدار فوتبال بر سر این موضوع شد.

یک کاربر توئیتر به نویل پیغام داد و گفت: «اگر آرسنال قهرمان لیگ شود، باید سر خود را در آخرین بازی فصل در زمین ورزشگاه امارات (آرسنال) بتراشد.»

نویل سپس این توئیت را نقل کرد و گفت: «من پیراهن آرسنال را می‌پوشم و روی آن می‌نویسم قهرمانی برای تو دوست من! اما اگر تو شرط را باختی، باید از من عذرخواهی کنی.»

کارشناس اسکای اسپورت در طول فصل همواره معتقد است منچسترسیتی تا زمان شروع ماه می، قهرمانی را از آن خود خواهد کرد و این باعث می‌شود که آنها تنها دومین باشگاه پس از یونایتد باشند که در سه فصل متوالی قهرمان لیگ برتر شده‌اند.

او توضیح داد احساساتی بازی کردن آرسنالی‌ها در شب پیروزی چهار بر دو مقابل استون‌ویلا، بخشی از دلیلی است که آنها را تا آخر لیگ، پیش نخواهد برد و سیتی جام را فتح می‌کند.

آرسنال و سیتی باید قبل از پایان فصل، دوباره در لیگ برتر با یکدیگر بازی کنند. توپچی‌ها بازی رفت که در ماه فوریه انجام شد را با نتیجه سه بر یک در خانه باختند و به رقبای خود اجازه دادند قبل از اینکه امتیاز بیشتری از دست بدهند به کورس رقابت قهرمانی برگردند. میکل آرتتا پس از آن باخت، بدون شک تلاش خواهد کرد تا تیمش انتقام آن شکست را روز بیست‌وششم آوریل در ورزشگاه اتحاد بگیرد.

کد خبر 645240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.