میسیساگا طرح اقدام برای مسکن جدید را تصویب کرد

شورای شهر میسیساگای کانادا از تصویب برنامه اقدام جامع شهر برای مسکن جدید خبر داد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شورای شهر میسیساگا برنامه اقدام جامع شهر برای مسکن جدید را تصویب کرد. این طرح شامل پنج هدف و ۲۳ اقدام است که برای افزایش عرضه مسکن، ساده‌سازی تصویب‌نامه‌های توسعه و ساختمان و بهبود قیمت‌ها طراحی شده است و توضیح می‌دهد که در چه مواردی حمایت بخش خصوصی و دولتی برای رسیدن به توسعه سریع ضروری است.

شورای شهر تأکید کرد که با این طرح جدید، شهر میسیساگا یک بار دیگر پیام روشن خود را مبنی بر استقبال از رشد و آمادگی برای ساخت مسکن‌های بیشتر برای هر آن‌کس که این شهر را خانه خود می‌داند، به همه ارسال می‌کند.

شورا تصریح کرد که رشد میسیساگا نشان‌دهنده تعهد شهر به اقدام در مورد مسکن و بیانگر تمایل و تعهد شورا برای همکاری با دولت استانی و شرکای صنعتی ساخت مسکن به‌منظور کمک به تحقق هدف ایجاد ۱.۵ میلیون خانه جدید طی ۱۰ سال است.

شورای شهر میسیساگا هدف خود را حصول اطمینان از این امر اعلام کرد که شهر در کنار رشد، مکانی باشد که خانواده‌ها دوست دارند در آن زندگی و کار کنند و خانواده‌ای برای نسل‌های آینده تشکیل دهند.

میسیساگا طرح اقدام برای مسکن جدید را تصویب کرد

شورا خاطرنشان کرد که رشد میسیساگا مبتنی بر موفقیت طرح‌های مسکن قبلی شهر است که آن را در مسیر دستیابی به هدف رشد استان در سال ۲۰۵۱ قرار داده است، به بهبود مقرون‌به‌صرفه بودن مسکن کمک می‌کند، فرآیندهای تصویب را ساده می‌کند و منجر به صدور رکورد تعداد مجوزهای ساختمانی در سال ۲۰۲۲ می‌شود.

شورا تأکید کرد که افزایش عرضه مسکن و مقرون‌به‌صرفه بودن آن به‌ویژه طی دهه گذشته که شهر در حال گذار از ریشه‌های حومه‌ای به یک شهر پررونق بوده است، یک اولویت دیرینه برای میسیساگا به‌شمار می‌رود، بنابراین در حالی که بعضی شهرها به‌تازگی این سفر را آغاز کرده‌اند، این شهر سال‌ها است که به‌طور فعال برای رشد فشرده برنامه‌ریزی کرده است.

شورا نتیجه این تلاش‌ها را قرار گرفتن حدود ۲۴۶ هزار واحد مسکونی جدید در میسیساگا و بیش از ۱۲۰ هزار واحد مسکونی استانی در شهر اعلام و مطرح کرد که تلاش‌های صورت‌گرفته، جامعه توسعه را ملزم به تأمین بودجه و ساخت مسکن مورد تأیید شهر خواهد کرد اما شورا به تنهایی از پس این کار برنمی‌آید و پیاده‌سازی طرح‌های آن مشروط به حمایت دولت فدرال و استانی همچنین صنعت توسعه است.

کد خبر 645211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.