لایحه محدودیت مسکن‌سازی در کمربند سبز انگلستان تصویب شد

شورای شهر تونبریج و مالینگ در انگلستان از اصلاحات سیاست برنامه‌ریزی ملی به‌منظور ارائه سهم بیشتر جوامع برای خانه‌سازی و توسعه محلی حمایت کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شورای شهر تونبریج و مالینگ در پاسخ به رایزنی در مورد لایحه بهبود و بازسازی شهر، حمایت گسترده خود را از اصلاحات برنامه‌ریزی‌شده برای سیاست‌های موجود در این زمینه ارائه داد که شوراهای محلی ملزم به پیروی از آن‌ها هستند. یکی از عناصر کلیدی این لایحه پیشنهادی برای ارائه اختیارات بیشتر به مقامات برنامه‌ریزی محلی در مورد اهداف مسکن شهر است. لایحه یادشده همچنین دربردارنده برنامه‌هایی برای محدود کردن استفاده از زمین‌های کمربند سبز و تقویت فرصت‌ها برای افراد دخیل است تا تأثیرگذاری آن‌ها را بر تصمیم‌گیری‌هایی که روی برنامه‌ریزی‌های منطقه اثر می‌گذارد، افزایش دهد.

شورا از این اقدامات و پیشنهادهای ارائه‌شده به‌منظور اصلاح الزامات برای مقامات محلی حمایت کرد که نشان می‌دهد زمین‌های منطقه در محدوده زمانی پنج ساله در دسترس بخش‌های مربوطه برای مسکن‌سازی قرار خواهد گرفت.

شورای شهر خاطرنشان کرد که روند ایجاد طرح محلی تونبریج و مالینگ که به‌عنوان یک استراتژی توسعه بلندمدت برای این منطقه عمل می‌کند، در سپتامبر ۲۰۲۲ آغاز و با برگزاری یک مشاوره اصولی تعیین شد که این توسعه به‌طور عمده می‌تواند در چه بخش‌هایی از شهر انجام شود تا مورد حمایت دولت واقع گردد.

شورا همچنین مطرح کرد که برای مسکن‌سازی هدف ۱۶ هزار واحدی تعیین شده است که رایزنی شورا با جلب حمایت بیش از چهار هزار نظر موافق مسیر را به‌سمت برگزاری رایزنی‌های بیشتر درباره برنامه‌ریزی‌ها هدایت می‌کند.

لایحه محدودیت مسکن‌سازی در کمربند سبز انگلستان تصویب شد

عضو کابینه برنامه‌ریزی استراتژیک و زیرساخت‌های شورای شهر تونبریج و مالینگ اظهار کرد: "در حالی که ما لزوماً با همه پیشنهادهای دولت موافق نیستیم و در بعضی زمینه‌ها به دریافت جزئیات بیشتری نیاز داریم، هدف کلی این لایحه مثبت است. بازگرداندن قدرت بیشتر به جوامع و نمایندگان منتخب آن‌ها اقدام مفیدی است چراکه تصمیم‌ها با دانش واقعی محلی و درک ویژگی‌های منحصربه‌فرد یک منطقه اخذ می‌شود."

وی در ادامه گفت: "پیشنهادهای طرح محلی ارائه‌شده کاملاً واضح است و در آن مشخص شده که شورا در نظر دارد شاهد توسعه پایدار و باکیفیت در مکان‌های مناسب شهر باشد. فاصله گرفتن از اهداف سخت و قوانین بالا به پایین دولتی به شورای شهر کمک می‌کند تا به این هدف دست یابد."

شورای شهر اعلام کرد که به‌روزرسانی در مورد فرآیند طرح محلی تونبریج و مالینگ در بیست‌ویکم مارس ۲۰۲۳ توسط کمیته منتخب بررسی دقیق مسکن و برنامه‌ریزی مورد بحث قرار خواهد گرفت.

کد خبر 645209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.