تقابل یوزهای ایرانی در نیمه‌نهایی با میزبان/ سامورایی‌ها با عربستان بازی می‌کنند

پس از پایان بازی‌های مرحله‌گروهی تورنمنت تدارکاتی شش‌جانبه تایلند، تیم‌های حاضر در نیمه‌نهایی مشخص شدند؛ بر این اساس، ایران با میزبان رقابت‌ها دیدار می‌کند و ژاپن نیز به‌مصاف عربستان‌سعودی می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _جمعه دوازدهم اسفندماه_ بازی‌های دوم مرحله‌گروهی تورنمنت تدارکاتی فوتسال تایلند در گروه‌های اول و دوم پیگیری شد و پس از انجام دو دیدار، تیم‌های ملی ایران، عربستان‌سعودی، تایلند و ژاپن با حضور در رده‌های نخست و دوم گروه‌شان به نیمه‌نهایی رقابت‌ها صعود کردند.

در گروه دوم تیم‌ملی ایران از ساعت ۱۲ در شهر پاتایا به‌مصاف تیم‌ملی مصر رفت و موفق شد با کسب پیروزی بی‌دردسر سه بر یک، به‌دلیل برتری در بازی نخست مقابل عربستان‌سعودی با شش‌امتیاز به‌عنوان تیم صدرنشین نیمه‌نهایی این رقابت‌ها صعود کند. تیم‌ملی عربستان‌سعودی هم به‌دلیل پیروزی در بازی نخست مقابل مصر به‌عنوان تیم دوم راهی نیمه‌نهایی شد.

آخرین دیدار گروه اول نیز میان تیم‌های مدعی و پرستاره تایلند و ژاپن برگزار شد و در نهایت سامورایی‌ها موفق شدند با برتری چهار بر یک مقابل میزبان این تورنمنت صدرنشین گروه شوند و به نیمه‌نهایی برسند. تیم‌ملی تایلند نیز باتوجه به تنها پیروزی‌اش مقابل موزابیک در جایگاه دوم جدول گروه اول قرار گرفت و به جمع چهار تیم پایانی راه یافت.

بدین ترتیب باتوجه به نتایج به‌دست آمده و جایگاه تیم‌ها در دو گروه، تیم‌ملی ایران باید ساعت ۱۵:۳۰ روز _یکشنبه چهاردهم اسفندماه_ در نیمه‌نهایی به‌مصاف تایلند برود و ژاپن نیز از ساعت ۱۲:۳۰ همان‌روز در برابر عربستان‌سعودی خواهد ایستاد تا برنده دو دیدار نیمه‌نهایی، فینالیست‌های تورنمنت تدارکاتی شش‌جانبه تایلند را مشخص کنند.

کد خبر 645146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.