ورزشگاه بنیان‌دیزل میزبان مصاف تراکتور و پرسپولیس

دیدار مهم دو تیم تراکتور و پرسپولیس در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر با موافقت هیئت‌فوتبال تبریز به‌جای یادگار امام، در ورزشگاه بنیان‌دیزل برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و پرسپولیس تهران از ساعت ۱۶:۰۰ روز _یکشنبه چهاردهم اسفندماه_ در چارچوب هفته بیست‌ودوم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه بنیان‌دیزل (شهید قاسم سلیمانی) تبریز در تقابلی بسیار حساس و سرنوشت‌ساز برابر یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

در شرایطی که با حکم کمیته انضباطی قرار است این بازی نیز مانند دیدار رفت دو تیم در لیگ بیست‌ودوم برگزار شود، در نهایت باشگاه تراکتور طبق نظر پاکو خمز تصمیم گرفت آن‌را به‌جای ورزشگاه خانگی خود (یادگار امام) در ورزشگاه بنیان‌دیزل (شهید قاسم سلیمانی) برگزار کند. البته این انتخاب بیشتر به‌دلیل شرایط دو ورزشگاه اتخاذ شده است.

گفتنی است پاکو خمز سرمربی پرشورهای تبریز از وضعیت چمن ورزشگاه شهید سلیمانی نسبت به استادیوم یادگار امام رضایت بیشتری دارد و از همین‌رو از مدیران باشگاه تراکتور درخواست کرد تا محل برگزاری دیدار برابر پرسپولیس تغییر کند. سرانجام هم با موافقت هیئت‌فوتبال تبریز ورزشگاه بنیان‌دیزل به‌عنوان میزبان بازی تراکتور و پرسپولیس انتخاب و معرفی شد.

کد خبر 645142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.