ایران ۳ _ مصر ۱ / صعود شاگردان شمسایی به نیمه‌نهایی

تیم‌ملی فوتسال ایران در دومین بازی مرحله‌گروهی تورنمنت تدارکاتی تایلند برابر مصر به پیروزی سه بر یک رسید و راهی نیمه‌نهایی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _جمعه دوازدهم اسفندماه_ در چارچوب بازی‌های دوم مرحله‌گروهی تورنمنت تدارکاتی فوتسال تایلند، تیم‌ملی ایران از ساعت ۱۲ در شهر پاتایا به‌مصاف تیم‌ملی مصر رفت و موفق شد با کسب پیروزی بی‌دردسر سه بر یک به نیمه‌نهایی این رقابت‌ها صعود کند.

برای ایران در بازی امروز محمدحسین بازیار، محمدحسین درخشانی و حسین طیبی گلزنی کردند تا با پیروزی سه بر صفر به نیمه‌دوم بروند؛ در نیمه‌دوم هم عبدالقادر تنها گل مصر را در دقیقه ۲۶ به‌ثمر رساند. نکته مهم این بازی نیز مصدومیت مسلم اولادقباد بود که به‌دلیل آسیب‌دیدگی در اواخر نیمه‌اول از زمین بازی بیرون رفت.

تیم‌ملی ایران در بازی نخست خود عربستان‌سعودی را با ۱۱ گل شکست داده بود و با پیروزی در برابر مصر، به‌عنوان صدرنشین گروه B راهی مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها شد. ضمن اینکه عربستان به‌علت پیروزی چهار بر یک مقابل مصر به‌عنوان تیم دوم به نیمه‌نهایی رفت.

به گزارش ایمنا، تیم‌ملی ایران در مرحله نیمه‌نهایی به‌مصاف تیم دوم گروه A می‌رود. گفتنی است از این گروه تیم‌های ژاپن و تایلند صعودشان به مرحله بعد قطعی است، اما برای تعیین صدرنشین این دو تیم امروز با هم دیدار می‌کنند و احتمالاً تایلند حریف ایران در نیمه‌نهایی خواهد بود.

کد خبر 645101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.