"آرات" به آکادمی باشگاه سپاهان پیوست +عکس

آرات حسینی فوتبالیست بااستعداد خردسال که چند سال اخیر را در تیم‌های پایه انگلیس بازی می‌کرد و پدرش اعلام کرده بود فکر بازگشت به ایران را ندارند به آکادمی سپاهان پیوست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آرات حسینی پسر تقریباً ۹ ساله مازندرانی که به‌خاطر توانایی‌های خیره‌کننده‌اش در ورزش و به‌ویژه فوتبال چند سالی است مورد توجه بسیار قرار دارد، اردیبهشت‌ماه سال جاری بعد از چند سال حضور در کشور انگلیس به ایران بازگشت. این اتفاق درحالی رقم خورد که دو سال پیش پدر آرات در مصاحبه‌ای گفته بود قصد بازگشت به ایران را ندارند: «ما در لیورپول هستیم و قصدی هم برای بازگشت به ایران نداریم و به برگشتن اصلاً فکر نمی‌کنیم. اینجا همه‌چیز برای پیشرفت آرات فراهم است.»

حالا و در شرایطی که چند ماه از بازگشت آرات حسینی به ایران می‌گذرد و پیش‌تر از سوی پدر وی اعلام شده بود به‌زودی راهی کشور اسپانیا خواهند شد تا این فوتبالیست خردسال به فوتبال خود در اروپا ادامه دهد؛ اتفاق دیگری رخ داد و آرات در تصمیمی که ۹۰ درجه با برنامه‌های او و پدرش تفاوت دارد به آکادمی تیم فوتبال سپاهان اصفهان پیوست. گفته می‌شود این فوتبالیست مستعد ابتدا با یک مربی اختصاصی به تمرین می‌پردازد و سپس راهی تیم آکادمی طلایی‌پوشان می‌شود.

"آرات" به آکادمی باشگاه سپاهان پیوست! +عکس

کد خبر 645098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.