شهادت ۳۰ فلسطینی در کرانه باختری و قدس اشغالی

مرکز آمار و اطلاعات فلسطین موسوم به «معطی» بامداد جمعه در گزارشی اعلام کرد، در ماه گذشته میلادی (فوریه) ۳۰ فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در کرانه باختری و قدس اشغالی شهید شدند.

به گزارش ایمنا و به نقل از خبرگزاری شهاب فلسطین، در گزارش مرکز آمار و اطلاعات فلسطین موسوم به «معطی» آمده است: نیروهای رژیم اشغالگر در ماه فوریه، ۲۸۹۸ مورد حقوق فلسطینیان را نقض کردند.

بر اساس این گزارش، در ماه فوریه، ۳۰ فلسطینی از جمله ۱۶ فلسطینی در نابلس به دست نظامیان صهیونیست شهید و صدها نفر دیگر نیز زخمی و بازداشت شدند.

این گزارش می‌افزاید، ۲۵ عملیات تخریب منازل فلسطینیان توسط نیروهای اشغالگر در این مدت انجام شده و ۱۱۹ عملیات یورش و هجوم به منازل آنها صورت گرفته است.

صهیونیست‌ها همچنین در ۲۴ مورد به مراکز عبادی و دینی یورش بردند و ۳۵۳۸ شهرک نشین نیز با یورش به صحن‌های مسجدالاقصی حرمت شکنی کردند.

پیش تر سازمان اسرای فلسطین اعلام کرده بود که شمار شهدای فلسطینی در سال جاری میلادی به ۲۳۶ تن رسیده است.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی و به‌طور خاص در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

کد خبر 645027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.