تقویت و توسعه فعالیت‌های حوزه صید و صیادی با جدیت دنبال می‌شود

وزیر کشور با اشاره به نگاه ویژه به معیشت و فعالیت ساحل‌نشینان، گفت: تقویت و توسعه فعالیت‌های حوزه صید و صیادی با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش ایمنا، احمد وحیدی امروز -پنج‌شنبه یازدهم اسفندماه- در بازدید از اسکله تجاری و صیادی کنگان، اظهار کرد: امروز دور دوم سفر رئیس جمهور به استان بوشهر آغاز شده و تا فردا ادامه دارد که امیدواریم مصوبات ارزشمندی برای توسعه و عمران و آبادانی استان تصویب می‌شود.

وی با بیان اینکه مسئله ته‌لنجی و کالای همراه ملوان از مسائل مهم استان است و ساماندهی کالای همراه ملوان از اولویت‌های دولت سیزدهم است، افزود: حمایت از صیادان و ملوانان استان مورد توجه و تاکید است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

وزیر کشور با بیان اینکه رئیس جمهور بر اقتصاد دریامحور تاکید زیادی دارد، گفت: استان بوشهر ظرفیت بالایی در حوزه دریایی، بندری، آبزی پروری و تجارت دریایی دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: توسعه زیرساخت‌ها در بندر کنگان باید مورد توجه قرار گیرد و برای توسعه اسکله کنگان برنامه‌ریزی مناسبی صورت گرفته است.

وحیدی در بازدید از بندر شیرینو در شهرستان کنگان، اضافه کرد: رفع مشکلات مردم در نقاط مختلف کشور با جدیت دنبال می‌شود و تمام ظرفیت‌ها در این زمینه به‌کارگیری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ساحل‌نشینان نقش مهمی را در عرصه اقتصادی بر عهده دارند و باید تلاش کنیم که ضمن رفع مشکلات آنها، زمینه برای فعالیت‌های متنوع آن‌ها فراهم شود.

وزیر کشور با اشاره به نگاه ویژه به معیشت و فعالیت ساحل‌نشینان، خاطرنشان کرد: تقویت و توسعه فعالیت‌های حوزه صید و صیادی با جدیت دنبال می‌شود.

کد خبر 644988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.