بازگشت مدافع مصدوم تراکتوری‌ها به تمرینات با محافظ مخصوص سر+ عکس

سیدمحمد حسینی مدافع تیم فوتبال تراکتور که یک‌ ماه قبل از ناحیه‌ سر دچار مصدومیتی وحشتناک شد با محافظ مخصوص سر به تمرینات تیمش بازگشته و پیش‌بینی می‌شود در بازی مقابل پرسپولیس هم به میدان برود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز جمعه _هفتم بهمن‌ماه_ تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و تراکتور تبریز در ورزشگاه فولادشهر با حضور تماشاگران، از ساعت ۱۴ در چارچوب هفته هفدهم رقابت‌های لیگ‌برتر برابر هم قرار گرفتند که در پایان تراکتور به پیروزی ۳ بر یک مقابل میزبان دست پیدا کرد. دقیقه ۱۳ این دیدار یکی از ترسناک‌ترین و نگران‌کننده‌ترین اتفاقات چند فصل اخیر رخ داد که سکوت و اضطراب را به دل فولادشهر آورد.

سیدمحمد حسینی مدافع تراکتور و امیرحسین صدقی مدافع ذوب‌آهن در یک صحنه باهم به‌هوا پریدند تا توپ را با ضربه‌سر دور کنند؛ به‌دنبال آن مصدومیت شدید و خطرناکی برای هردو به‌وجود آمد که صدقی از ناحیه‌سر دچار شکستگی شد و از آن بدتر، فک حسینی قفل و سپس از هوش رفت؛ همان لحظه بازیکنان و داور که وضعیت خطرناک و جدی حسینی و صدقی را دیدند از کادر پزشکی و آمبولانس‌ها درخواست کردند تا هرچه سریع‌تر به داخل زمین بیایند و اقدامات اورژانسی و لازم را برای نجات حسینی و مداوای صدقی انجام دهند.

خوشبختانه پس از ۱۰ دقیقه با تلاش پزشکان و سایرین، حسینی به وضعیت متعادلی بازگشت و صدقی هم پس از اقدامات اولیه بهبود پیدا کرد. سپس هردو با آمبولانس به بیمارستان مطهری فولادشهر منتقل شدند و خوشبختانه آن صحنه خطرناک و نگران‌کننده به‌خیر گذشت و صدقی و حسینی به وضعیت متعادل رسیدند.

اکنون و پس از گذشت چهار هفته، سیدمحمد حسینی مدافع تراکتوری‌ها پس از چهار بازی مقابل فولاد، هوادار، آلومینیوم و صنعت‌نفت که سه‌هفته از آن را در لیست نبود و بازی آخر به ترکیب راه پیدا نکرد با کلاه مخصوص در تمرینات پرشورها حضور پیدا کرد. سیدمحمد حسینی حتی در تمرینات ضربات‌سر هم به توپ زد و شاید در مصاف حساس و مهم هفته آینده تراکتور مقابل پرسپولیس به ترکیب بازگردد.

بازگشت مدافع مصدوم تراکتوری‌ها به تمرینات با محافظ مخصوص سر+ عکس

کد خبر 644987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.