آغاز جشن نیکوکاری کمیته‌امداد در چهارمحال‌وبختیاری

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به آغاز جشن نیکوکاری، گفت: مددجویان کمیته امداد در آزمون‌های استخدامی پذیرفته شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فروزان لطفی‌پور امروز _‌پنجشنبه یازدهم اسفند_ در جلسه با مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال‌وبختیاری با تبریک موفقیت فرزندان خانواده‌های مددجو در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش، اظهار کرد: ۲۵ فرزند خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش پذیرفته شدند.

وی با اشاره به آغاز جشن نیکوکاری در چهارمحال و بختیاری، افزود: هم‌زمان با سراسر کشور آئین تجلیل از مددجویان پذیرفته‌شده در آزمون استخدامی آموزش پرورش با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و مدیرکل کمیته امداد استان برگزار شد.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به موفقیت دانش‌آموزان خانواده‌های تحت حمایت و راه‌یابی آن‌ها به دانشگاه فرهنگیان در سال جاری، افزود: ۴۴ دانش‌آموز شرکت‌کننده در کنکور ۱۴۰۱ نیز موفق به راهیابی به دانشگاه فرهنگیان شدند که این تعداد در سال گذشته تنها هفت نفر بوده است.

وی با اشاره به پذیرش شش فرزند مددجوی دیگر در آزمون استخدامی سایر دستگاه‌ها، گفت: این مددجویان در آزمون استخدامی بیمارستان، نیروی انتظامی، امور عشایر و شبکه بهداشت پذیرفته شده‌اند.

پیش‌بینی جمع‌آوری ۱۵ میلیاردی کمک‌های نقدی و غیرنقدی در جشن نیکوکاری امسال

حمید محمدی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری با تقدیر از کمک‌های نقدی و غیرنقدی نیکوکاران و خیران در سال جاری، اظهار کرد: پیرو آئین هر ساله، جشن نیکوکاری با شعار «هر روز عید دیگر است» برگزار می‌شود.

وی با اشاره به روش‌های غیرحضوری در نظر گرفته شده برای جشن نیکوکاری، افزود: شماره‌گیری کد دستوری #۱*۸۸۷۷* و همچنین واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۱۲ نزد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت از روش‌های غیرحضوری کمک به نیازمندان در آستانه نوروز است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان چهارمحال‌وبختیاری ادامه داد: روز جمعه، ۱۲ اسفندماه نیز در میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر استان نیز پایگاه‌های جشن نیکوکار مستقر می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان آماده دریافت و توزیع کمک‌های نقدی و غیرنقدی در کوتاه‌ترین زمان ممکن هستند.

محمدی مجموع کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شده در جشن نیکوکاری سال گذشته را ۱۲ میلیارد تومان دانست و گفت: امسال پیش‌بینی می‌شود، میزان کمک‌های نقدی و غیرنقدی به ۱۵ میلیارد تومان افزایش یابد.

وی با اشاره به اهمیت زکات در دین مبین اسلام و آثار و برکات آن در جامعه، تصریح کرد: برای ترویج این فریضه الهی در جامعه به فرهنگ‌سازی نیاز است، مردم باید بیش از پیش آثار و برکات زکات و نقش آن در عمران، آبادانی و اقدامات فرهنگی و عام‌المنفعه در محل زندگی خود را لمس کنند.

کد خبر 644921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.