هیرنفین ۰ _ فاینورد ۱ / صعود سخت یاران جهانبخش به نیمه‌نهایی جام‌ حذفی

شب گذشته در یکی از دیدارهای مهم مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌ حذفی هلند، تیم فوتبال فاینورد با پیروزی اقتصادی و نزدیک یک بر صفر مقابل هیرنفین به نیمه‌نهایی این بازی‌ها رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی هلند شب گذشته _چهارشنبه دهم اسفندماه_ از ساعت ۲۲:۳۰ دو تیم فوتبال هیرنفین و فاینورد در ورزشگاه ۲۶ هزار نفری آبه‌لنسترا به‌مصاف یکدیگر رفتند و فاینورد با پیروزی یک بر صفر مقابل میزبان خود به نیمه‌نهایی جام‌حذفی صعود کرد.

در این دیدار تک‌گل فاینورد را سانتیاگو خیمنز روی پاس دنیلو وارد دروازه هیرنفین کرد و با این گل دیرهنگام، شاگردان آرنی اسلات از سد حریف سرسخت خود گذشتند؛ علیرضا جهانبخش ستاره ایرانی فاینورد که این روزها حسابی در اوج قرار دارد ۹۰ دقیقه به‌طور کامل بازی کرد و باوجود پنج شوتی که روانه دروازه هیرنفین کرد موفق به گلزنی نشد.

با صعود فاینورد به نیمه‌نهایی جام‌حذفی هلند، حالا این تیم بیش از پیش به دبل قهرمانی در لیگ اردیویژه و جام حذفی نزدیک است و می‌توان شانس زیادی برای یاران علیرضا جهانبخش قائل شد. البته که دو تیم مدعی و قدرتمند پی.اس.وی آیندهوون و آژاکس آمستردام هنوز در جام‌حذفی حضور دارد و اگر شگفتی‌سازی رخ ندهد هر دو تیم به نیمه‌نهایی خواهند رفت.

قرمزهای شهر روتردام در لیگ برتر تا پایان هفته بیست‌وسوم ۵۲ امتیازی هستند و بالاتر از آژاکس ۴۹ امتیازی در صدر جدول قرار دارند؛ روند فوق‌العاده فاینورد این تیم را به شانس نخست قهرمانی در لیگ اردیویژه هلند تبدیل کرده است و باید دید رقابت همزمان در دو جام، فاینورد را دچار دردسر خواهد کرد یا اینکه آن‌ها دست‌کم برای قهرمانی در لیگ، جام حذفی را فدا می‌کنند.

کد خبر 644888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.