ترکیب احتمالی بارسلونا برابر رئال مادرید

بارسلونا با دو غایب بزرگ در دیدار مهم خود برابر رئال مادرید حاضر خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسپورتس مول، رقابت‌های لالیگای اسپانیا متوقف شده است تا نه تنها همه فوتبال‌دوستان در این کشور، بلکه در سراسر جهان بازی رئال مادرید و بارسلونا در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی اسپانیا موسوم به کوپا دل ری را تماشا کنند.

تردیدی وجود ندارد که بزرگترین غایب دیدار حساس ال‌کلاسیکو، روبرت لواندوفسکی باشد. ستاره خط حمله بارسا در دیدار برابر آلمریا دچار مصدومیت شد و براساس اعلام باشگاه کاتالان، وی نمی‌تواند تیمش را در بازی برابر رئال مادرید همراهی کند و سرمربی اسپانیایی بارسلونا به‌طور قطع نگران گلزنی تیمش در بازی حساس جام حذفی است.

در همین حال، عثمان دمبله و پدری همچنان دچار مصدومیت هستند و ژاوی امیدوار است حداقل بتواند از حضور آنسو فاتی بهره‌مند شود. بازیکن جوانی که مدت‌ها است به دلیل مصدومیت از فرم خوب خود فاصله گرفته و مشکل زانوی او به‌تازگی حل شده است.

بارسلونا در خط میانی و خط حمله گزینه‌های اصلی کمتری در اختیار دارد اما در دفاع همه چیز روبه‌راه است. پیش‌بینی می‌شود که به دلیل آماده نبودن فاتی، ژاوی فران تورس را از ابتدا به جای لواندوفسکی در ترکیب بارسا قرار دهد.

ترکیب احتمالی بارسلونا:

تراشتگن، بالده، کریستنسن، آرائوخو، کانده، دی یونگ، بوسکتس، روبرتو، رافینیا، تورس و گاوی.

کد خبر 644884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.