بوشهر در حوزه انرژی در کشور و شاید منطقه حرف اول را می‌زند

رئیس جمهور با بیان اینکه بوشهر در حوزه انرژی حرف اول را در کشور و شاید در منطقه می‌زند، گفت: بوشهر در حوزه‌های دیگر هم می‌تواند سرآمد باشد؛ در حوزه اقتصاد دریا، اقتصاد کشاورزی و در بسیاری زمینه‌های دیگر بوشهر از جایگاه مهمی برخوردار بوده و از همه مهم‌تر مردمی پرتلاش دارد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه در بدو ورود به استان بوشهر به منظور انجام دومین سفر استانی دولت مردمی و در فرودگاه بین‌المللی عسلویه در گفت و گو با خبرنگاران، ضمن تبریک ایام و اعیاد شعبانیه گفت: استان بوشهر ظرفیت‌های بسیاری دارد که یکی از آن ظرفیت‌ها نیروی انسانی کارآمد این استان است.

رئیس جمهور با بیان اینکه بوشهر در حوزه انرژی حرف اول را در کشور و شاید در منطقه می‌زند، افزود: نسبت به حوزه‌های دیگر هم بوشهر استانی است که می‌تواند سرآمد باشد؛ در حوزه اقتصاد دریا، در حوزه اقتصاد کشاورزی و در بسیاری زمینه‌های دیگر بوشهر از جایگاه مهمی برخوردار بوده و از همه مهم‌تر مردمی پرتلاش دارد.

دکتر رئیسی با اشاره به اینکه در سفر دور اول به استان بوشهر به دلیل شیوع کرونا نتوانستیم آنچنان که بایسته و شایسته است خدمت مردم عزیزمان باشیم و به مناطق مختلف سفر کنیم، اظهار کرد: زمان این سفر مقداری بیشتر است تا بتوانیم به مناطق مختلف استان از جمله پارس جنوبی، عسلویه و کنگان سفر کنیم.

رئیس جمهور در ادامه سخنانش تصریح کرد: علاوه بر بازدید از پروژه‌ها، در دور اول سفرها امکان برگزاری دیدارهای مردمی فراهم نبود، اما در این سفر انشاالله دیدارهای مردمی هم خواهیم داشت.

آیت‌الله رئیسی اضافه کرد: در این سفر هم مصوبات سفر قبلی را پیگیری خواهیم کرد تا ببینیم به چه میزان به نتیجه رسیده و هم موارد جدید و نیازهای مهمی که با نظرخواهی از مسئولان استان احصا شده است، مورد توجه قرار خواهد گرفت.

کد خبر 644868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.