آپوئل ۰ (۲) - اومونیا ۲ (۳) / شاهکار کریم انصاری‌فرد و هم‌تیمی‌هایش در جام‌ حذفی قبرس

تیم فوتبال اومونیا شب گذشته در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌ حذفی قبرس با پیروزی دو بر صفر (در مجموع سه بر دو) مقابل آپوئل‌نیکوزید مدعی عنوان قهرمانی به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته _چهارشنبه دهم اسفندماه_ تیم‌های فوتبال آپوئل‌نیکوزیا و اومونیا در بازی برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی قبرس در ورزشگاه جی‌.اس.پی برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند و تیم فوتبال اومونیا با یک پیروزی فوق‌العاده و گل دراماتیک در ثانیه‌های پایانی از سد آپوئل گذشت و به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد.

آپوئل که در بازی رفت موفق شده بود دو بر یک اومونیا را شکست دهد، امید زیادی به صعود داشت اما کامبک استثنایی یاران کریم انصاری‌فرد تمام معادلات را برهم زد. ملی‌پوش ایرانی شماره ۱۸ اومونیا در این جدال از ابتدا در ترکیب قرار گرفت و همچون بازی رفت، با گلی که در دقیقه ۱۲ به‌ثمر رساند، آغازگر شب رویایی اومونیا مقابل دیدگان تماشاگران بود.

آپوئل ۰ (۲) - اومونیا ۲ (۳) / شاهکار کریم انصاری‌فرد و هم‌تیمی‌ها در جام‌حذفی قبرس

بازی تا دقیقه ۷+۹۰ با نتیجه یک بر صفر دنبال می‌شد و آپوئل با نتیجه مجموع دو بر دو در آستانه صعود به نیمه‌نهایی قرار داشت اما اومونیایی‌ها در آخرین حمله خود صاحب ضربه پنالتی شدند و سرانجام دقیقه ۸+۹۰ رومن بزوس گل دوم را وارد دروازه آپوئل کرد تا اومونیا دو بر صفر در این بازی و در مجموع سه بر دو از آپوئل پیش بیفتد و با کنار زدن حریف قدرتمند خود، به یک‌قدمی فینال جام‌حذفی رفت.

اومونیا که با ۳۶ امتیاز در رده ششم جدول لیگ برتر قبرس قرار دارد تمرکز زیادی روی جام‌حذفی دارد و چشم به قهرمانی در این تورنمنت دوخته است تا با کسب جام فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ را به پایان برساند. کریم انصاری‌فرد تاکنون در دو بازی دو گل به‌ثمر رسانده و یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان اومونیا در جام‌حذفی بوده است.

کد خبر 644777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.