هافبک پیشین استقلال رسما به نسف‌قارشی پیوست +عکس

عزیزبک آمانوف، هافبک سابق استقلال به‌صورت رسمی به تیم فوتبال نسف‌قارشی ازبکستان پیوست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عزیزبک آمانوف از چند هفته قبل در تمرینات نسف‌قارشی حضور پیدا کرد و در لیست این تیم برای حضور در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ‌قهرمانان آسیا نیز حضور داشت؛ این بازیکن ازبکستانی فصل گذشته راهی استقلال تهران شد و به‌همراه این تیم زیر نظر فرهاد مجیدی به قهرمانی لیگ‌برتر ایران رسید و بازی‌های خوبی نیز از خود به‌نمایش گذاشت. اما در فصل جدید و پس از آمدن ریکاردو ساپینتو به‌جای فرهاد مجیدی، آمانوف کاملاً عجیب و به‌طور کامل از لیست استقلال خط خورد؛ هر هفته‌ای که سپری می‌شد انتظار برای حضور وی در لیست‌بازی و قرار گرفتن در ترکیب اصلی بیهود بود و مشخص شد سرمربی آبی‌ها اعتقادی به هافبک ازبکستانی این تیم ندارد.

در روزهای پایانی پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی، مدیران باشگاه استقلال از عزیزبک آمانوف درخواست کردند تا قرارداد خود را با این تیم فسخ کند، اما آمانوف با مدیران استقلال همکاری نکرد تا لیست آبی‌ها برای جذب بازیکن جدید خالی نشود و پس از پایان مهلت انجام نقل‌وانتقالات زمستانی، به یک‌باره قرارداد خود را با استقلال فسخ کرد و به کشور خود بازگشت.

اینکه در قرارداد عزیزبک آمانوف چه آپشن‌ها و شروطی وجود داشته مشخص نیست؛ اما می‌توان حدس زد تعهداتی در میان بوده که این بازیکن به‌راحتی و به‌صورت یک‌طرفه قرارداد خود را با استقلال فسخ کرد و صدای اعتراض مدیران باشگاه استقلال بلند نشد. عزیزبک آمانوف ابتدا به‌صورت مخفی در تمرینات نسف‌قارشی شرکت کرد و سپس با شماره ۹۹ این تیم معرفی شد.

صبح امروز نیز در سالن فعالان کانون جوانان واقع در شهر کرشی، مراسم معارفه جواهر سیدیکوف، محمدجن رحیم‌اف، شهرت محمدیف و عزیز آمونوف که به تازگی به تیم «نسف‌قارشی» پیوسته‌اند برگزار شد. گفتنی است مراسم امروز با حضور شهردار منطقه کشکادریا، رئیس اتحادیه فوتبال منطقه کشکادریا، موروتجان بردیالیویچ عظیموف و همچنین رهبران منطقه، هواداران تیم و اصحاب رسانه برگزار شد.

هافبک پیشین استقلال رسما به نسف‌قارشی پیوست +عکس

بدین ترتیب جواهیر سیدیکوف، محمدجون رحیم‌اف، شهرت محمدیف و عزیز آمونوف که به تازگی به تیم نسف‌قارشی پیوسته‌اند به هواداران معرفی شدند. لازم به ذکر است تیم فوتبال نسف‌قارشی در هفته اول فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر، سیزدهم اسفندماه از ساعت ۱۶:۳۰ میزبان تیم اندیجان خواهد بود.

کد خبر 644767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.