ایران از مسابقات کریکت جام چلنج آسیا حذف شد

در پایان مرحله‌گروهی نخستین دوره رقابت‌های کریکت چلنج ۲۰۲۳ آسیا، تیم‌های عربستان، بوتان، بحرین و تایلند به نیمه‌نهایی رفتند و ایران از گردونه بازی‌ها کنار رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نخستین دوره مسابقات کریکت جام چلنج آسیا ۲۰۲۳، روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه _نهم و دهم اسفندماه_ به میزبانی خلونگ تایلند پیگیری شد؛ در این رقابت‌ها هشت‌تیم حضور دارند که در دو گروه در استادیوم ترِدتای رقابت کردند.

نتایج و برنامه مسابقات به‌شرح زیر است:

گروه ۱:

ایران ۴۶ - ۵۰ بحرین

تیم‌ملی ایران که پیش از این با نتیجه ۱۳۰ بر ۱۵۷ از تیم مالدیو شکست خورده و با نتیجه ۱۵۰ بر ۱۰۰ تیم بوتان را شکست داده بود، با شکست در این دیدار از مسابقات کریکت چلنج آسیا حذف شد.

بوتان ۱۰۶ - ۱۰۵ مالدیو

با پیروزی بوتان، تیم‌های بحرین با شش و بوتان با دو امتیاز اول و دوم شدند و صعود کردند؛ همچنین تیم‌های ایران و مالدیو با دو امتیاز و حضور در جایگاه‌های سوم و چهارم از گردونه بازی‌ها کنار رفتند.

گروه ۲:

تایلند ۱۲۷ - ۱۲۵ اندونزی

میانمار ۹۷ - ۴۲۴ عربستان

با رقم‌خوردن نتایج روز دوم، تیم‌های عربستان و تایلند به‌ترتیب با چهار امتیاز اول و دوم شدند و تیم‌های اندونزی با دو و میانمار بدون امتیاز در رده‌های سوم و چهارم جای گرفتند و حذف شدند.

برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی:

عربستان - بوتان

بحرین - تایلند

کد خبر 644740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • غنی اشترک IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    0 0
    سلام چطوری می تونم در مسابقات داخلی کرکت شرکت کنم من از خراسان جنوبی شهرستان نهبندان هستم... از همان کودکی کرکت بازی می کردم و علاقه زیادی بهش دارم... میشه راهنمایی کنید لطفاً