از متن تا حاشیه افتتاح پروژه‌های حمل‌ونقلی اصفهان

آئین بهره‌برداری از نخستین مرکز مکانیزه معاینه فنی موتورسیکلت و مرکز معاینه فنی خودروهای سبک، رونمایی از ۸۱ دستگاه اتوبوس و پروژه اتصال بزرگراه معلم به بلوار فرزانگان امروز (چهارشنبه) با حضور مدیران شهری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دوازدهمین برنامه «به احترام مردم اصفهان» با رونمایی از ۸۱ دستگاه اتوبوس جدید شهری با اعتبار ۳,۵۰۰ میلیارد ریال (با مشارکت دولت) و آغاز به‌کار نخستین مرکز مکانیزه معاینه فنی موتورسیکلت و مرکز معاینه فنی خودروهای سبک در منطقه ۱۴ با مشارکت انجمن حمایت از زندانیان و بهره‌برداری از پروژه اتصال بزرگراه معلم به بلوار فرزانگان در مناطق هفت و ۱۲ شهرداری با اعتبار ۵۵۰ میلیارد ریال برگزار شد که با حاشیه‌های خواندنی همراه بود.

- دوازدهمین برنامه «به احترام مردم اصفهان» با افتتاح مرکز مکانیزه معاینه فنی خودروهای سبک (بنزینی و دوگانه سوز) و موتورسیکلت آغاز شد.

-گروهی از راکبان موتور سیکلت فعال در سازمان آتش‌نشانی، اداره پست، پلیس راهور، خدمات موتوری و اداره پیشگیری رفع تخلفات شهری با فرمان شهردار و گشایش این مرکز مراحل معاینه فنی موتورسیکلت‌های خود را انجام دادند.

- نخستین کارت معاینه فنی موتورسیکلت تحت عنوان «سیمفا» (سامانه یکپارچه معاینه فنی ایران) در آئین افتتاحیه نخستین مرکز مکانیزه معاینه فنی موتورسیکلت و خودروهای سبک توسط علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان به یکی از نیروهای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اهدا شد.

-مرکز معاینه فنی به همت انجمن حمایت از زندانیان و با مشارکت سازمان حمل و نقل بار شهرداری اصفهان به بهره‌برداری رسیده است؛ محمدرضا کجانی، عضو هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان اصفهان ضمن قدردانی از شهرداری اصفهان که سهم مشارکت ۴۰ درصدی خود را برای ساخت این مرکز به انجمن واگذار کرده است، گفت: این مجموعه می‌تواند در حمایت از خانواده زندانیان نقش مهمی ایفا کند.

از متن تا حاشیه افتتاح پروژه‌های حمل‌ونقلی اصفهان

_دومین بخش از برنامه دوازدهم به احترام مردم اصفهان رونمایی از ۸۱ دستگاه اتوبوس در پایانه شهید مهرابی بود؛ از نکات جالب این بخش استفاده از ورودی اتوبوس یا رکاب به عنوان تریبون مراسم بود.

- روبان چینی از ۸۱ دستگاه اتوبوس به طول ۵۰۰ متر و به دست شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و نمایندگان رسانه‌های خبری شهر انجام شد.

-روی تعدادی از اتوبوس‌ها که موتور آنها در ایران تولید شده است، عبارت «ساخت ایران» زده شده بود.

_ رانندگان ۸۱ دستگاه اتوبوس با فرمان ابوالفضل قربانی نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان حرکت خود را برای خدمت‌رسانی به شهروندان آغاز کردند، قربانی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در این مراسم گفت: امیدوارم روزهای خوبی را با خدمت به مردم شریف اصفهان برای شهر رقم بزنید.

از متن تا حاشیه افتتاح پروژه‌های حمل‌ونقلی اصفهان

_سیدعباس روحانی، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه در مراسم رونمایی از ۸۱ دستگاه اتوبوس جدید شهری اظهار کرد: بر اساس پیش‌بینی‌ها باید در چهار سال فعالیت مدیریت شهری سالانه ۱۵۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان افزوده می‌شد اما در طول چهار سال مدیریت شهر دوره گذشته فقط ۱۲۵ دستگاه اتوبوس خریداری و به شهر وارد شده است.

وی افزود: به‌دنبال قیاس دوره‌های مدیریت شهری نیستم بلکه از همت و تلاش می‌گوئیم چراکه طی یک‌سال‌ونیم گذشته ۱۸۵ دستگاه اتوبوس سهمیه‌ای وارد شهر شده است.

_در ادامه برنامه شهردار اصفهان. اعضای شورای اسلامی شهر و اصحاب رسانه با حرکت در مسیر اتصال بزرگراه معلم به بلوار فرزانگان از این پروژه بازدید کردند.

_علی‌اصغر شاطوری، مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: این پروژه به‌منظور تأمین امنیت جانی سرنشینان خودروها و روان‌سازی ترافیک اجرایی شده است؛ در گذشته با توجه به اینکه مسیر به دوراهی منتهی می‌شد و شیب غیراستانداردی داشت، باعث تصادف خودروها می‌شد یا در بارندگی‌ها شاهد واژگونی خودروها بودیم.

_آخرین برنامه از دوازدهمین آئین به احترام مردم اصفهان رونمایی از تصویر بار کارت بود، با رونمایی از کارت رفاهی رانندگان فعال در حوزه بار شهر اصفهان، مدیران شهری و نمایندگان اصحاب رسانه به رسم یادگار این تصویر را امضا و جملاتی را نوشتند.

از متن تا حاشیه افتتاح پروژه‌های حمل‌ونقلی اصفهان

کد خبر 644697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.