مصوبات سفر ریاست جمهوری را پیگیری کرده‌ایم

شهردار شهرکرد گفت: مصوبات سفر ریاست جمهوری را پیگیری کرده‌ایم و بخش قابل توجهی از آنها به ثمر رسیده است؛ بعد از فصل زمستان نیز نهضت آسفالت را در سطح شهر اجرایی خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسین واحدیان امروز _ چهارشنبه دهم اسفندماه _ در جلسه پروژه‌های عمرانی، اظهار کرد: با مشارکت شرکت توزیع نیروی برق و در راستای طرح ساماندهی ترافیک پایه‌های برق در بلوار طالقانی جابه‌جا شدند.

وی افزود: پس از اجرای طرح عقب نشینی در بلوار طالقانی جابه‌جایی تیرهای برق در دستور کار قرار داده شد که در حال حاضر با همکاری شرکت توزیع نیروی برق در حال انجام است.

شهردار شهرکرد خاطرنشان کرد: حدود هفت پایه برق در این مسیر جابه‌جا خواهد شد که در خصوص ساماندهی ترافیک مؤثر است.

وی ادامه داد: طرح جدید میدان ۱۲ محرم (فلکه آبی) با دو بیت شعر با موضوع شهرکرد تا پایان سال جاری تکمیل خواهد شد و پنج المان کودک در حال بازی نیز در این میدان نصب می‌شود.

شهردار شهرکرد تصریح کرد: برای تکمیل المان میدان ۱۲ محرم حدود ۳۰۰ میلیون تومان، برای ساخت تندیس کودکان و طراحی و نصب اشعار الحاقی به المان بتنی هزینه شده است.

واحدیان اضافه کرد: نصب المان‌های کودکان در حال بازی با هدف نشاط اجتماعی و در راستای طرح جوانی جمعیت انجام می‌شود.

شهردار شهرکرد تاکید کرد: در نشست با جهاد کشاورزی استان درخصوص دریافت اعتبارات دولتی و تسهیلات بانکی به منظور احداث گلخانه در راستای تولید و تکثیر نشاء فصلی و نهال‌های مورد نیاز فضای سبز شهری رایزنی شد.

واحدیان گفت: همچنین دریافت تسهیلات بانکی به منظور اجرای طرح سیستم‌های آبیاری نوین تحت فشار در سطح شهر بررسی شد.

وی اضافه کرد: درخواست اختصاص تجهیزات و ادوات مورد نیاز برای نگهداشت و توسعه فضای سبز شهری نیز در همین نشست مطرح شد.

شهردار شهرکرد تاکید کرد: مصوبات سفر ریاست جمهوری را پیگیری کرده‌ایم و بخش قابل توجهی از آنها به ثمر رسیده است؛ بعد از فصل زمستان نیز نهضت آسفالت را در سطح شهر اجرایی خواهیم کرد.

شهردار شهرکرد گفت: بهره‌برداری از ۱۰ ایستگاه نظارت تصویری در سطح شهر، خرید و نوسازی خط معاینه فنی خودروهای سبک، خودروی ثبت تخلف سیار، بهره‌برداری از ساختمان اداری شهرداری منطقه دو، بهره‌برداری از اتوبوس‌های جدید و ۳۰ دستگاه اتوبوس بازسازی شده و تجهیز شهرداری شهرکرد و سازمان‌های تابعه به سیستم‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری از جمله پروژه‌های است.

واحدیان ادامه داد: استفاده از حمل‌ونقل عمومی یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای حل معضل ترافیک شهرکرد است، در این راستا نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی در دستور کار شهرداری است.

وی گفت: جانمایی و بازسازی ایستگاه‌های اتوبوس با توجه به شرایط آب و هوایی شهر در اولویت شهرداری است و بهسازی ایستگاه‌های اتوبوس که جزو مبلمان شهری محسوب می‌شود، از برنامه‌های شهرداری در سال ۱۴۰۲ خواهد بود.

کد خبر 644672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.