ادعایی در حوزه زندان دارید با مستند بگویید / بدون سند سخن گفتن شیوه معاند است

سخنگوی قوه‌قضاییه گفت: اگر در حوزه زندان هر کس ادعایی دارد به خصوص افراد صاحب تریبون، مستند سخن بگویند، ما هم مستند و مستدل در مقام پاسخگویی هستیم. بدون سند سخن گفتن، شیوه معاند و خصم است.

به گزارش ایمنا، مسعود ستایشی امروز _چهارشنبه دهم اسفندماه_ در نشست خبری دستگاه قضا که با حضور خبرنگاران رسانه‌های مختلف برگزار شد، با تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: براساس دادنامه صادره از مرجع صالح جمشید شارمهد، سرکرده گروهک تروریستی تندر در دادگاه بدوی به اعدام محکوم شده است. از اقدام مقتدرانه سربازان گمنام در بازداشت سرکرده یکی از تروریست‌ترین عناصر ضدبشری که دستش به خون ده‌ها نفر آلوده است، تشکر می‌کنم.

وی افزود: جمشید شارمهد با رسیدگی عادلانه دستگاه قضائی در دادگاه صالحه محکوم به اعدام شده و با راه‌اندازی یک گروهک تروریستی وابسته به سرویس‌های امنیتی آلمانی و انگلیسی و امریکایی به خاک و خون کشیدن ده‌ها زن و کودک دست داشته است که با کمک سربازان گمنام در سایر پروژه‌ها ناکام مانده است. با کدام قاعده انسانی و عقلی و بین‌المللی ده‌ها کودک زن و مرد را به خاک و خون کشیده شده‌اند؟، این عمل از ناحیه وی صورت گرفته و به صراحت به آن اقرار داشته است.

سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به تعیین تکلیف کالاهای رسوبی در انبارهای اموال تملیکی تصریح کرد: با اهتمام مجدانه و برنامه‌ریزی دقیق از سوی رئیس قوه قضائیه، حوزه انبارهای اموال تملیکی، گمرکات و انبارهای بنادر یکی پس از دیگری در حال تعیین تکلیف قانونی و ضابطه‌مند هستند.

وی با اشاره به مورد عفو قرار نگرفتن وحید اشتری، گفت: نسبت به فرد مورد نظر پرونده‌هایی مطرح بوده است؛ واحدهای قضائی مربوطه مطابق به این پرونده رسیدگی و تصمیم لازم را اتخاذ کردند. وی تعدادی پرونده دارد که مطابق قانون باید تجمیع شود.

ادعایی در حوزه زندان دارید مستند بگویید

ستایشی گفت: افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی و قوه قضائیه به خصوص در حوزه زندان‌ها و اقدامات تربیتی کشور و خدمات ارزشمندی که این مجموعه انجام داده است، بر کسی پوشیده نیست. تمام اهتمام و برنامه‌ریزی ما در جهت این است که مددجویان واجد شرایط مناسب و مطلوب باشند. در حوزه زندان برای نسوان نیز بر تحقق امر وضعیت مطلوب و مناسب تاکید داشتیم و تاکید بر این است که اقدامات قانونی و منطبق بر موازین و مقررات ناظر بر حوزه زندان‌ها به نحو احسن در حوزه زندان نسوان نیز صورت گیرد. اگر در حوزه زندان هر کس ادعایی دارد به خصوص افراد صاحب تریبون، مستند سخن بگویند، ما هم مستند و مستدل در مقام پاسخگویی هستیم. بدون سند سخن گفتن، شیوه معاند و خصم است.

آخرین وضعیت پرونده سما جهانباز دختر جوان اصفهانی

وی درباره آخرین وضعیت پرونده سما جهانباز دختر جوان اصفهانی، افزود: پرونده‌ای در این زمینه در شعبه ۱۳ بازپرسی دادسرای عمومی شیراز که ویژه رسیدگی به امور جنایی است مفتوح و پرونده در مرحله مقدماتی قرار دارد. یک نفر در بیست‌وچهارم بهمن‌ماه امسال دستگیر شد و به اتهام مقید پرونده و با صدور تأمین صادره در حال حاضر در بازداشت است.

سخنگوی قوه قضائیه گفت: براساس دستور رئیس قوه قضائیه برای برخورد با ترک فعل مسئولان، در خصوص جمع‌آوری نشدن گازهای مشعل میادین نفتی و گازی برای وزیر وقت نفت، پرونده قضائی تشکیل شده است و نداشتن اقدام مؤثر و به موقع وزیر وقت نفت در جمع‌آوری گازهای مشعل میادین نفتی که منجر به اتلاف منابع، آلودگی و تخریب محیط زیست شده است، از مصادیق تضییع اموال دولتی و تهدید علیه بهداشت عمومی تشخیص داده و گزارش برای مرجع قضائی ارسال شده است. گزارش در مرحله بازپرسی و در دادسرای تهران در حال رسیدگی است.

شارمهد درصدد افزایش اهداف تروریستی بوده است

وی تصریح کرد: جمشید شارمهد رئیس گروهک تندر براساس دادنامه بدوی به اعدام محکوم شده است. از اقدام مقتدرانه یاران امام زمان (عج) در بازداشت سرکرده یکی از جنایتکارترین عناصر ضد بشر که دستش به خون ده‌ها تن از آحاد مظلوم ملت ایران آلوده است، قدردانی و تشکر می‌کنم. مستند به اعتراف و اقاریر خود وی نه تنها اساس اینکه زنان و مردان بی‌گناه مورد اهداف تروریستی قرار گرفتند برای وی مهم نبوده است، بلکه در صدد افزایش این تعداد بوده است. در کنار اقدامات کور تروریستی اهداف اقتصادی، امنیتی و اجتماعی نیز مورد هدف وی قرار داشته است. شارمهد و عناصر وابسته به وی مورد حمایت سرویس‌ها و سازمان‌های تروریستی بوده‌اند.

کد خبر 644660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.