کریمی خبر داد: افتتاح پروژه تقاطع غیرهمسطح کاظمی آشتیانی در سال ۱۴۰۲

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان گفت: تقاطع غیرهمسطح کاظمی آشتیانی با مبلغ ۱۴۰ میلیارد تومان تا اوایل سال آینده افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدمهدی کریمی امروز _چهارشنبه دهم اسفند_ در آئین بهره‌برداری از نخستین مرکز مکانیزه معاینه فنی موتورسیکلت و خودروهای سبک با اشاره به اق دامات و برنامه‌های این منطقه در یک سال گذشته اظهار کرد: یکی از بهترین اتفاقاتی که در شمال شهر اصفهان در حال رقم خوردن است و در رفع گره بزرگ ترافیک شهری در این منطقه تأثیر بسزایی دارد، احداث تقاطع شهدای ورزشکار است که تا پایان سال افتتاح خواهد شد.

وی افزود: همچنین در ادامه آن تقاطع غیر همسطح کاظمی آشتیانی با مبلغ ۱۴۰ میلیارد تومان تا اوایل سال آینده افتتاح خواهد شد و بخش اعظمی از مشکلات ترافیکی شمال شهر با افتتاح این پروژه رفع می‌شود.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان با اشاره به اقدامات انجام شده در محله محروم حصه شمالی تصریح کرد: حصه شمالی در منطقه ۱۴ بر اساس تمام شاخصه‌ها محروم‌ترین نقطه شهر اصفهان محسوب می‌شود که در این راستا اقدامات خوبی را پیش بینی و در حال اجرا داریم.

وی با بیان اینکه مسائل حصه ذیل سه کلان مؤلفه شامل هویت، امنیت و فرهنگ تعریف شده است، خاطرنشان کرد: منطقه حصه شمالی محلی برای ته نشین شدن تمام نازیبایی‌های شهر است که برای از بین بردن آن باید به این منطقه هویت ببخشیم. بر این اساس ۲۵ هزار متر پلاستر، ۱۵ هزار متر دیوارنگاری انجام شده است در واقع و دومین دیوارنگاره کشور را در این منطقه انجام داده‌ایم.

کریمی اضافه کرد: نورپردازی‌های متعدد، احداث پاتوق‌های فرهنگی و مذهبی، اصلاح معابر و تکمیل آنها و همچنین ساماندهی حوزه حمل و نقل در راستای رفع محرومیت حصه شمالی انجام شده است.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان با بیان اینکه در عرصه تفریحی نیز در منطقه حصه، ایجاد بازیکده تخصصی مادر و کودک در دست احداث است که تا اوایل سال آینده نیز تجهیز و افتتاح می‌شود، افزود: ذیل کلان مؤلفه‌های امنیت در منطقه حصه اقدام به احداث و استقرار یک کلانتری با هماهنگی نیروی انتظامی خواهیم کرد که کلنگ‌زنی آن به‌زودی به زمین زده خواهد شد.

کد خبر 644654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.