عملیات نصب دریچه‌های سرقتی ادامه دارد

شهردار قزوین با بیان اینکه عملیات تعمیر و نصب دریچه‌های سرقتی در ناحیه مهدیه ادامه دارد، گفت: بهمن‌ماه امسال ۱۰ مورد ترمیم و نصب دریچه فلزی در این ناحیه انجام شده است و در این نوبت دریچه‌های خیابان حکمت و بلوار حج مرمت شد.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه عملیات احداث نهر روسی در خیابان عبید زاکانی نبش کوچه فرهنگ انجام شده است، اظهار کرد: عملیات نخاله‌برداری و پاکسازی با هدف رعایت بهداشت در محلات کم‌برخوردار ناحیه اندیشه در حال انجام بوده و بهمن‌ماه امسال ۱۰ مترمکعب نخاله جمع‌آوری شده است.

وی با اشاره به عملیات بهسازی معابر ناحیه شهید بابایی توسط پیمانکاران منطقه دو قزوین، افزود: با هدف سهولت در رفت و آمد و رفاه حال شهروندان خیابان‌های ملاصدرا، معرفت و محله پادگان لکه‌گیری آسفالت شد.

شهردار قزوین با بیان اینکه عملیات تعمیر و نصب مجدد دریچه‌های سرقتی در ناحیه مهدیه ادامه دارد، خاطرنشان کرد: بهمن‌ماه امسال ۱۰ مورد ترمیم و نصب دریچه فلزی در این ناحیه انجام شده است و در این نوبت دریچه‌های خیابان حکمت و بلوار حج مرمت شد.

صباغی اضافه کرد: لکه‌گیری آسفالت در سطح ناحیه مهدیه با مساعد شدن شرایط آب و هوایی معابر اصلی و فرعی ناحیه مهدیه به منظور سهولت در رفت و آمد شهروندان بهسازی و مرمت شد.

وی تاکید کرد: در جریان عملیات حمل و پاکسازی نخاله‌های ساختمانی در سطح منطقه دو قزوین، در این نوبت خیابان‌های فردوسی و ایمان با هدف رعایت بهداشت پاکسازی شد.

شهردار قزوین از عملیات تعریض ورودی جاده ناصرآباد در منطقه چهار توسط اکیپ اجرایی سازمان عمران خبر داد و گفت: با توجه به باریک بودن جاده و دست اندازهای مکرر معبر اصلی جاده ناصرآباد، عملیات تعریض این معبر در دستور کار واحد عمرانی منطقه چهار قرار گرفت.

صباغی افزود: این عملیات در دو لاین رفت و برگشت و در ضلع غربی و شرقی به طول ۱۰۰ متر و از هر طرف حدود چهار متر تعریض می‌شود و هم اکنون در مرحله خاکبرداری است.

کد خبر 644637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.